Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=355227&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af respiratoriske hjælperordninger til hjemmerespirationsområdet
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Pedersen
E-mail: Jeppe.Pedersen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40860158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Udbud af respiratoriske hjælperordninger til hjemmerespirationsområdet
Høring af foreløbigt udbudsmateriale i forbindelse med kommende udbud af respiratoriske hjælperordninger til hjemmerespirationsområdet.
Nærværende forhåndsmeddelelse benyttes for at gøre potentielle tilbudsgivere opmærksomme på høringsmaterialet.
Høringssvarene skal fremsendes senest mandag d. 20. marts 2023. Svarene kan sendes via EU-Supply/CTM eller til jeppe.pedersen@stab.rm.dk
Udbuddet vedrører løbende levering af respiratoriske hjælperordninger til hjemmerespirationsområdet i Region Midtjylland og Region Nordjylland.
For at sikre, at der ikke udelukkes tilbud pga. uhensigtsmæssige krav og for at få markedets kommentarer til det foreløbige materiale, igangsættes en høring af det foreløbige udbudsmateriale.
Vi indbyder hermed potentielle tilbudsgivere til at gennemgå høringsmaterialet og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Kommentarerne kan skrives direkte ind i de pågældende dokumenter, eller I kan sende dem i en fil for sig. Kommentarerne bedes indeholde uddybende forklaringer til forbedringer. Høringssvarene skal henvise til hvilket punkt/afsnit i materialet kommentaren vedrører, eks. Udkast til kontrakt pkt. 8.
Høringsmaterialet består af:
• Udbudsbetingelser
• Udkast til kontrakt
• Kontraktbilag 2 – Kravspecifikation og løsningsbeskrivelse
• Kontraktbilag 3 – Tilbudsliste
• Kontraktbilag 8 – Arbejdsklausul
• Kontraktbilag 11a – Kompetencevurdering – klinisk uddannelse af hjælpere til hjemmerespiratorbrugere, 5 udgave 2019
• Kontraktbilag 11b – Kompetencevurdering – klinisk uddannelse af hjælpere til hjemmerespiratorbrugere, 6 udgave marts 2023
• Kontraktbilag 12a – Kompetenceudvikling – klinisk uddannelse af hjælpere til maskerespiratorbrugere, rettet marts 2020
• Kontraktbilag 12b – Kompetenceudvikling – klinisk uddannelse af hjælpere til maskerespiratorbrugere, 2 udgave marts 2023
Høringssvarene skal fremsendes senest mandag d. 20. marts 2023. Svarene kan sendes via EU-Supply/CTM eller til jeppe.pedersen@stab.rm.dk.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger