Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/viborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=132856
Udbyder
Viborg kommune
Vindere
Delaftale 1 - Favrskov Kommune
(07.07.2023)
POWERCARE A/S
Sønderhøj 16, 1.
8260 Viby J
Delaftale 1 - Favrskov Kommune
(07.07.2023)
CARELINK A/S
Alsvej 21
8940 Randers SV
Delaftale 1 - Favrskov Kommune
(07.07.2023)
CARELINK A/S
Alsvej 21
8940 Randers SV
Delaftale 1 - Favrskov Kommune
(07.07.2023)
POWERCARE A/S
Sønderhøj 16, 1.
8260 Viby J
EU-udbud af sundhedsfaglige vikarydelser til Jysk Fællesindkøb (light-udbud)
Viborg kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
E-mail: ahmi@viborg.dk
Telefon: +45 87878787
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.viborg.dk
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8382
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.favrskov.dk
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Ndr. Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9500
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
CVR-nummer: 29189986
Postadresse: Torvet 3
By: Grenå
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8500
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.norddjurs.dk
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 88
By: Støvring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9530
Land: Danmark
E-mail: indk@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Skanderborg Fælled 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8660
Land: Danmark
E-mail: indkob@skanderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skanderborg.dk
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7800
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8400
Land: Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af sundhedsfaglige vikarydelser til Jysk Fællesindkøb (light-udbud)
Udbuddet vedrører indkøb af sundhedsfaglige vikarydelser indenfor særlige faggrupper, jf. udbudslovens afsnit III (Light-udbud).For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsbetingelser, udkast til rammeaftalen, kravspecifikationen (bilag 2) og tilbudslisten (bilag 3).
Delaftale 1 - Favrskov Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 205.440.000 kr.
Delaftale 2 - Mariagerfjord Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 148.800.000 kr.
Delaftale 3 - Norddjurs Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 268.800.000 kr.
Delaftale 4 - Rebild Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 119.040.000 kr.
Delaftale 5 - Skanderborg Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 217.920.000 kr.
Delaftale 6 - Skive Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 41.280.000 kr.
Delaftale 7 - Syddjurs Kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 398.400.000 kr.
Delaftale 8 - Viborg kommune
Delaftalen omfatter ydelser jf. bilag 3 - Tilbudslisten til den respektive kommune
Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 3 år. Rammeaftalen kan forlænges af Ordregiver 3 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 60 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed om prisstigninger, rekrutteringsvanskeligheder, den demografiske udvikling i kommunerne, og sundhedskriser.Den maksimale værdi i alt vil være 1.488.960.000 kr. Den maksimale værdi på denne delaftale vil være 202.560.000 kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
• Soliditetsgrad: Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden har været min. 10 % i det senest afsluttede årsregnskab• Omsætning: Den årlig omsætning i det seneste afsluttede regnskabsår skal minimum være 2 x den årlige forventede værdi, af de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver byder på. Dog maksimalt 35 mio. kr. uanset, hvor mange delaftaler Tilbudsgiver byder på.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen:
• Tilbudsgiver skal angive min. 2 sammenlignelige referencer, der er udført/igangværende i løbet af de seneste 3 år. • Med sammenlignelig reference menes levering af vikarer inden for faggrupperne sygeplejerske, SSH’er, og SSA’er. Hver reference skal minimum indeholde alle disse faggrupper. Hver reference skal minimum have en årlig omsætning på 5 mio. kr. • Referenceliste skal indeholde referencen, kontaktperson (navn, tlf.nr. og e-mail), periode for udførelse af opgaven og omsætning på aftalen.
Leverandøren er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde alle lovpligtige forsikringer, herunder lovpligtig arbejdsskadeforsikring samt en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr. pr. år. Leverandøren skal på Ordregiverens anmodning godtgøre forsikringens eksistens og omfang. Der er indsat betingelser i kontrakten ang. Arbejdsklausuler, som Tilbudsgiver skal være opmærksom på.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må Tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil Ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation: Uddrag af årsregnskab eller lign. for at Tilbudsgivers økonomisk og finansiel formåen. Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske Tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk