Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hjørring Kommune
Udbud af nødkaldsapparater til borgere i eget hjem
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Julie Søndergaard Christensen
E-mail: jsc@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333218
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/200471757.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Udbud af nødkaldsapparater til borgere i eget hjem
Hjørring Kommunes udbud vedrørende levering af ét samlet indkøb på 1200 nødkaldsapparater (startsæt) til borgere i eget hjem og herefter engangsindkøb af nødkaldsapparater i løbet af den resterende del af kontraktperioden.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. Bekendtgørelse af Udbudslovens (herefter "Udbudsloven")1 § 56 i henhold til udbudsbekendtgørelse offentliggjort i Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, hvilket indebærer, at enhver, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende jf. punkt 6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Der vil på baggrund af dette udbud blive indgået en kontrakt, der forventes at træde i kraft den 1. september 2023.
Kontrakten er gældende fra d. 1. september 2023 og indtil d. 31. august 2027, med mulighed for option 2 x 12 måneder, hvorefter den bortfalder uden yderligere opsigelse.
Ordregiver har ret til at forlænge kontraktperioden 2 gange med op til 12 måneder. Ordregiver skal senest tage initiativ til eventuel forlængelse 4 måneder før kontraktens udløb.
Forlængelsen vil ske på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 140, stk. 1, nr. 2:
1. Det er et minimumskrav, at egenkapitalen i henhold til de seneste 3 afsluttede regnskabsår er positiv.
2. Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden i henhold til de seneste 3 afsluttede regnskabsår minimum er 20 %.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I 2027
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk