Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Permanent katetre (dialyse)
(09.07.2016)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
Lukkevæsker (dialyse)
(09.07.2016)
Nordic Medcom dk
Teglbækvej 16
8361 Hasselager
Lukkevæsker (dialyse)
(09.07.2016)
Spirel AB
Gersens väg 3
211 42 Malmø
Kanyler (dialyse)
(09.07.2016)
Gambro Danmark
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg
Start-/Slutsæt og Forbindingsskiftesæt
(09.07.2016)
Nordic Medcom dk
Teglbækvej 16
8361 Hasselager
Akut katetre
(09.07.2016)
NorDiaTech
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene
Lukkevæsker (dialyse)
(09.07.2016)
NorDiaTech
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene
Forbrugsvarer til hæmodialyse
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
DANMARK
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/companyinformation/index/137394
Del II: Genstand
Forbrugsvarer til hæmodialyse.
Forbrugsvarer til hæmodialyse (dialysekanyler, akut katetre, permanent katetre, start-/slut-sæt og forbindingsskiftesæt, lukkevæsker).
Kanyler (dialyse)
Køb/Levering af dialysekanyler.
På delaftalerne 1-4 indgås rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. På delaftale 5 agtes indgået rammeaftale med 1-3 leverandører.
1 gang med op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
Tilkøb af produkter/restsortiment samt logistikrelateret rabat — se udbudsbetingelserne.
Akut katetre
Køb/levering af akut katetre (dialyse).
På delaftalerne 1-4 indgås rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. På delaftale 5 agtes indgået rammeaftale med 1-3 leverandører.
1 gang med op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang med op til 12 måneder.
Tilkøb af produkter/restsortiment og logistikrabat ved centrallager — se udbudsbetingelser.
Permanent katetre (dialyse)
Køb/Levering af permanent katetre.
På delaftalerne 1-4 indgås rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. På delaftale 5 agtes indgået rammeaftale med 1-3 leverandører.
1 gang med op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang med op til 12 måneder.
Tilkøb af produkter/restsortiment og logistikrabat ved centrallager — se udbudsbetingelser.
Start-/Slutsæt og Forbindingsskiftesæt
Køb/levering af start-/slutsæt og forbindingsskifresæt.
På delaftalerne 1-4 indgås rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. På delaftale 5 agtes indgået rammeaftale med 1-3 leverandører.
1 gang med op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang med op til 12 måneder.
Tilkøb af produkter/restsortiment samt logistikrabat ved centrallager — se udbudsbetingelserne.
Lukkevæsker (dialyse)
Køb/Levering af lukkevæsker.
På delaftalerne 1-4 indgås rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. På delaftale 5 agtes indgået rammeaftale med 1-3 leverandører.
1 gang med op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang med op til 12 måneder.
Tilkøb af produkter/restsortiment og logistikrabat ved centrallager — se udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke krav til egnethed.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Menneskerettigheder m.v. — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m.
Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet.
Det anbefales at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse.
Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund jævnfør ESPD. Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund i henhold til Udbudslovens §§ 135-138 vil blive udelukket fra deltagelse og kan ikke komme i betragtning til de udbudte rammeaftaler.
De(n) tilbudsgiver(e) der står til at vinde skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne/de ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3, samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister.
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41711500
Internetadresse:http://www.kfst.dk