Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=360183&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Rødovre Kommunes udbud af hjemmepleje
Rødovre Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahk
E-mail: eu-supply@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Rødovre Kommunes udbud af hjemmepleje
Rødovre Kommunes udbud af hjemmepleje
Rødovre Kommune
Udbuddet vedrører levering af praktisk hjælp og personlig pleje til visiterede borgere i Rødovre kommune, til samtlige af ordregivers enheder og institutioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Omsætning på minimum 10 millioner kr. idet seneste afsluttede regnskabsår.
- Positivt årsresultat i de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
- Seneste 2 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
- En soliditetsgrad på minimum 15 % i de seneste 2 årsregnskaber.
- minimum 2 referencer om leveringer af praktisk hjælp og personlig pleje, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager. Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af praktisk hjælp og personlig pleje, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Kontrakten vil blive tildelt den tilbudsgivere, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud, på grundlag af tildelingskriterierne pris og kvalitet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er under udarbejdelse og kan således ikke tilgås på nuværende tidspunkt. Bekendtgørelsens formål er at indkalde interesserede tilbudsgivere til at afgive en interessetilkendegivelse.
Denne bekendtgørelse benyttes som indkaldelse af tilbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk