Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Anskaffelse af blodprøvetagningsrør
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Madsen
E-mail: Mads.B.Madsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 30449957
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Anskaffelse af blodprøvetagningsrør
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, samt Tilbudslisten jf. Kontraktbilag 3, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Udbuddet er opdelt i delkontrakter. Se yderligere under udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 og 11.3.
EDTA
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3
EDTA
Anslåede mængde: 12.741.212 stk.
Maksimal mængde: 19.111.818 stk.
Na-Citrat
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 2:
Na-Citrat
Anslåede mængde: 2.471.916 stk.
Maksimale mængde: 3.707.874 stk.
Serum
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 3:
Serum
Anslåede mængde: 5.318.400 stk.
Maksimale mængde: 7.977.600 stk.
Glukose
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 4:
Glukose
Anslåede mængde: 1.158.400 stk.
Maksimale mængde: 1.737.600 stk.
Li-Heparin Plasma
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 5:
Li-Heparin Plasma
Anslåede mængde: 9.649.220 stk.
Maksimale mængde: 14.473.830 stk.
Spildrør
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 6:
Spild
Anslåede mængde: 1.783.200 stk.
Maksimal mængde: 2.674.800 stk
Afpipeteringsrør
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 7:
Afpipeteringsrør
Anslåede mængde: 1.356.032 stk
Maksimale mængde: 2.034.048 stk
EDTA m. gel
Region Midtjylland udbyder en rammeaftale til brug ved anskaffelse af blodprøvetagningsrør.
Der udbydes sammenlagt 8 delkontrakter ud fra de forskellige rørtyper. For nærmere beskrivelse af indholdet af de enkelte delaftaler se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
For yderligere information se Udbudsbetingelsernes pkt. 11.4 og 11.5.
Delkontrakt 8:
EDTA med gel
Anslåede mængde: 760.600 stk.
Maksimale mængde: 1.140.900 stk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar.
Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud levere oversigt over eventuelle importører, distributører, fabrikanter og EC-repræsentanter for de tilbudte produkter jf. Kontraktbilag 14.
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en Tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet. Forud for kontraktunderskift skal vindende tilbudsgiver derfor kunne underskrive Udbudsbilag 3.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Udbydes hvert 4. år.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 3.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0