Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Intelli-C FP gennemlysningssystem med C-bue funktion
Region Sjælland
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Niels Henrik Christiansen
E-mail: nhc@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 20240145
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Intelli-C FP gennemlysningssystem med C-bue funktion
Intelli-C FP gennemlysningssystem med C-bue funktion og aftageligt lejeflade.
Køge Sygehus
Intelli-C FP gennemlysningssystem med C-bue funktion og aftageligt lejeflade.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Der er kun en mulig leverandør der kan opfylde kravspecifikation på det ønskede gennemlysningssystem.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Levering, installation og idriftsætning af 1 stk. Intelli-C FP gennemlysningssystem med C-bue funktion
CVR-nummer: 66441318
Postadresse: Bredskifte Allé 11
By: Århus V
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8210
Land: Danmark
E-mail: info@santax.com
Telefon: +45 70133020
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk