Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c2e051cf-5503-47f0-ab99-eefd3557bfc8/publicMaterial
Udbyder
Horsens Kommune
Vindere
(28.06.2023)
Intervare A/S
Brøndby
Indkøbsordning med levering af dagligvarer til visiterede borgere i Horsens Kommune
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Chr M Østergaards Vej 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Heidi Backmann Jensen
E-mail: hbaj@fikm.dk
Telefon: +45 76292025
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
Del II: Genstand
Indkøbsordning med levering af dagligvarer til visiterede borgere i Horsens Kommune
Udbuddet omfatter pakning, udbringning, påpladssætning og afregning mv. af indkøbte dagligvarer til visiterede borgere i eget hjem i henhold til § 83 i Serviceloven.
Målgruppen for indkøbsordningen er de borgere, som er visiteret hertil. Ydelsen leveres i dag af hjemmeplejeleverandørerne.
Såfremt den visiterede borger vælger den kommunale hjemmeplejeleverandør til at yde den praktiske bistand, vil den kommunale hjemmeplejeleverandør benytte rammeaftalen til at levere de ydelser, der er omfattet af indkøbsordningen.
Såfremt den visiterede borger vælger en privat hjemmeplejeleverandør til at yde den praktiske bistand, kan den private hjemmeplejeleverandør vælge selv at levere ydelserne, der er omfattet af indkøbsordningen, eller fravælge at levere ydelserne, hvorefter ydelsen vil blive leveret i henhold til rammeaftalen.
Beboere på plejehjem er ikke en del af aftalen.
Indkøbsordningen består af følgende delydelser:
1. Modtagelse af borgerens bestilling
2. Pakning af varer
3. Udbringning af varer til borgerens hjem
4. Sætte varer på plads
5. Håndtering af returemballage
6. Afregning med borgeren
7. Afregning med ordregiver
Indkøbsordningen omfatter ikke udarbejdelse af indkøbsliste og bestilling af varer.
Udbuddet er af økonomiske og markedsmæssige hensyn ikke opdelt i delkontrakter, da en opdeling i flere delkontrakter vil fjerne de stordriftsfordele, en samlet aftale giver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital i senest afsluttede regnskabsår
Tilbudsgiver skal dokumentere dette ved fremsendelse af senest afsluttede regnskab
Relevant erfaring i form af mindst 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år regnet fra tidspunktet for tilbudsfristen. Ved en sammenlignelig reference forstås en aftale med en kommune om levering af dagligvarer til visiterede borgere i eget hjem
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom ved fremsendelse af referenceliste, der som minimum indeholder følgende oplysninger:
1. Beskrivelse af aftalen
2. Start- og (hvis relevant) slutdato for aftalen
3. Kunde/Kommune
Del IV: Procedure
Aftalens omfang er afhængig af den praktiske bistand, de private hjemmeplejeleverandører udfører, hvorfor det er vurderet mest hensigtsmæssigt, at rammeaftalen følger længden af aftalen om levering af hjemmepleje. Aftalen kan opsiges.
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk