Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=354370&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Øre-Næse-Halskirurgi
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Tanja Svensson
E-mail: tanja.beena.svensson@regionh.dk
Telefon: +45 21140389
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Øre-Næse-Halskirurgi
Region Hovedstaden henviser patienter til Øre-Næse-Halskirurgi, for at sikre patienters mulighed for en behandling inden for ventetidsgarantien.
Øre
Region Hovedstaden henviser patienter til Øre-Næse-Halskirurgi, for at sikre patienters mulighed for en behandling inden for ventetidsgarantien.
Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler.
Der kan afgives tilbud på 1 eller flere delaftaler, det vil dog kun blive muligt at blive nr. 1 på 1 delaftale pr. Tilbudsgiver på henholdsvis delaftale 1-2.
Ordregiver agter således, at indgå kontrakt med Ordregiver under følgende forudsætninger for hver delaftale:
Delaftale 1 Øre – 2 leverandører
Delaftale 2 Næse – 2 leverandører
Delaftale 3 Hals – 1 leverandør
Kontrakten forventes at løbe fra den 15. juni 2023 til og med den 13. juni 2025.
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
Ordregivers mulighed for at forlænge Kontrakten er op til 24 måneder, af en eller flere omgange.
Ordregiver har dermed potentielt mulighed for forlængelse af kontrakten med 8 varslinger af 3 måneder i de 2 options år.
Forlængelse skal ske med 3 måneders varsel til den 1. i en måned og sker på uændrede vilkår.
Næse
Region Hovedstaden henviser patienter til Øre-Næse-Halskirurgi, for at sikre patienters mulighed for en behandling inden for ventetidsgarantien.
Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler.
Der kan afgives tilbud på 1 eller flere delaftaler, det vil dog kun blive muligt at blive nr. 1 på 1 delaftale pr. Tilbudsgiver på henholdsvis delaftale 1-2.
Ordregiver agter således, at indgå kontrakt med Ordregiver under følgende forudsætninger for hver delaftale:
Delaftale 1 Øre – 2 leverandører
Delaftale 2 Næse – 2 leverandører
Delaftale 3 Hals – 1 leverandør
Kontrakten forventes at løbe fra den 15. juni 2023 til og med den 13. juni 2025.
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
Ordregivers mulighed for at forlænge Kontrakten er op til 24 måneder, af en eller flere omgange.
Ordregiver har dermed potentielt mulighed for forlængelse af kontrakten med 8 varslinger af 3 måneder i de 2 options år.
Forlængelse skal ske med 3 måneders varsel til den 1. i en måned og sker på uændrede vilkår.
Hals
Region Hovedstaden henviser patienter til Øre-Næse-Halskirurgi, for at sikre patienters mulighed for en behandling inden for ventetidsgarantien.
Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler.
Der kan afgives tilbud på 1 eller flere delaftaler, det vil dog kun blive muligt at blive nr. 1 på 1 delaftale pr. Tilbudsgiver på henholdsvis delaftale 1-2.
Ordregiver agter således, at indgå kontrakt med Ordregiver under følgende forudsætninger for hver delaftale:
Delaftale 1 Øre – 2 leverandører
Delaftale 2 Næse – 2 leverandører
Delaftale 3 Hals – 1 leverandør
Kontrakten forventes at løbe fra den 15. juni 2023 til og med den 13. juni 2025.
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
Ordregivers mulighed for at forlænge Kontrakten er op til 24 måneder, af en eller flere omgange.
Ordregiver har dermed potentielt mulighed for forlængelse af kontrakten med 8 varslinger af 3 måneder i de 2 options år.
Forlængelse skal ske med 3 måneders varsel til den 1. i en måned og sker på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Finansielle nøgletal.
For det finansielle nøgletal: Soliditetsgrad og Likviditetsgrad erklærer den økonomiske aktør, at den faktiske værdi for de påkrævede nøgletal er opfyldt.
Årsomsætning:
Tilbudsgiver skal angive årsomsætning fra det seneste regnskabsår.
Soliditetsgrad på min. 10 og Likviditetsgrad på min. 70.
Kravet angives i ESPD og findes i mappen ”udvælgelseskriterier”
Tilbudsgiver skal angive årsomsætning fra det seneste regnskabsår.
Kravet angives i ESPD og findes i mappen ”udvælgelseskriterier”
Kvalitet vurderes på baggrund af fremsendte CVér og Tilbudsgivers supplerende beskrivelser, jf. krav til patientforløb etc. samt øvrige krav og ønsker anført i kontraktbilag 1, Kravspecifikationen i udbudsmaterialet.
(VI.3) De frivillige udelukkelsesgrunde i ESPD finder anvendelse på dette udbud.
pkt. II.1.4 og II.2.4 ved brug af rammeaftaler:
(II.1.4 ) Den samlede maksimumværdi af køb på alle rammeaftale) over 4 år er, jf. Udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.4, 50.000.000 kr. ex moms.
(II.2.4) Maksimumværdi af køb på delaftale 1 er kr. 20.000.000 ex moms: delaftale 2 er 21.000.000 kr. ex moms: delaftale 3 er kr. 20.000.000 ex moms:, jf. Udbudsbekendtgørelsens punkt II.2.4ff.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale: 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk