Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
Vindere
Prisindhentning - stomihjælpemidler - Køge Kommune
(26.05.2023)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Prisindhentning - stomihjælpemidler - Køge Kommune
Køge Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgit Nielsen
E-mail: birgit-nielsen@koege.dk
Telefon: +45 21141913
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Del II: Genstand
Prisindhentning - stomihjælpemidler - Køge Kommune
Prisindhentning til brug for fastsættelse af Køge Kommunes bevilling af tilskud i henhold til Servicelovens § 112 til det bedst egnede og billigste stomihjælpemiddel. Resultatet af prisindhentningen danner grundlag for bevilling af tilskud til stomihjælpemidler for en kort periode fra medio maj 2023 til 31. oktober 2023.
Prisindhentning til brug for fastsættelse af Køge Kommunes bevilling af tilskud i henhold til Servicelovens § 112 til det bedst egnede og billigste stomihjælpemiddel. Resultatet af prisindhentningen danner grundlag for bevilling af tilskud til stomihjælpemidler for en kort periode fra medio maj 2023 til 31. oktober 2023.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Køge Kommune agter at følge fremgangsmåden i § 4 i lov om Klagenævnet for Udbud. Kommunen finder, at prisindhentning kan ske uden forudgående offentliggørelse. Kommunen vil tidligst acceptere stående tilbud efter udløb af 10 kalenderdage efter den dag, hvor bekendtgørelse er offentliggjort. Prisindhentningen sker for at fastsætte tilskudsbeløb efter lov om social service § 112. Prisindhentningen er ikke omfattet af udbudsreglerne, fordi:
-stomiprodukterne hverken leveres, bestilles eller ejes af kommunen,
-det stående tilbud er gældende for borgerne til indkøb af hjælpemidlet, hvorved der ikke etableres et gensidigt bebyrdende aftaleforhold til kommunen, og
-det står borgerne frit at anvende Det stående tilbud i medfør af servicelovens § 112, stk. 3.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 86479915
Postadresse: Konrmarksvej 15-19
By: Brøndby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Internetadresse: https://mediqdanmark.dk/
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk