23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 080-141073
Offentliggjort
25.04.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Udbud af diabetesprodukter


Lyngby-Taarbæk Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Lyngby Torv 17
Kongens Lyngby
2800
DANMARK
Kontaktperson: Kim René Jørgensen
Telefon: +45 45973133
E-mail: kimre@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ltk.dk

I.1) Navn og adresser
Rudersdal Kommune
Øverødvej 2
Holte
2840
DANMARK
Kontaktperson: Kim René Jørgensen
Telefon: +45 45973133
E-mail: kimre@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ltk.dk

I.1) Navn og adresser
Gladsaxe Kommune
Rådhus Allé 7
Søborg
2860
DANMARK
Kontaktperson: Kim René Jørgensen
Telefon: +45 45973133
E-mail: kimre@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ltk.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/ltk.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/ltk.asp
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af diabetesprodukter.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33615000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Dette udbud vedrører levering af diabetesprodukter til Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune.

Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1.9.2016 og ophører den 31.8.2019. Endvidere har Ordregiver en option på forlængelse i 1 x 12 måneder. Vilkårene for Ordregivers udnyttelse af optionen fremgår af udbudsmaterialets kontrakt.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141900
33141220
33140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Dette udbud vedrører levering af diabetesprodukter til Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til lov nr. 1564 af 15.12.2015, »Udbudsloven«, hvilket betyder, at enhver egnet tilbudsgiver har ret til at afgive tilbud.

Ordregiver har valgt at udbyde en samlet kontrakt i stedet for særskilte delkontrakter, fordi det er Ordregivers vurdering, at en samlet kontrakt vil give Ordregiver en økonomisk mere fordelagtig løsning.

Hver kommune indgår rammeaftale med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbudsmaterialets kontrakt. Ordregiver forpligter sig til at købe de pågældende produkter hos den vindende tilbudsgiver, idet omfang at produkterne dækker Ordregivers behov.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Ordregiver har option på 12 måneders forlængelse. Vilkårene for udnyttelsen fremgår af udkastet til rammeaftalen-.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/05/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/05/2016
Tidspunkt: 12:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/04/2016

Send til en kollega

0.047