Del II: Genstand
II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:
Dele af den aktive indsats i Jobcenter Vejle.
II.1.2) Hoved-CPV-kode
75131000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:
Udbuddet vedrører Dele af den aktive indsats i Jobcenter Vejle. Forventet årlig omsætning på det samlede udbud er cirka 13 000 000 DKK årligt.
Udbuddet består af 13 ydelser, der er samlet i 7 basisdelaftaler, der hver består af 1-3 ydelser. Der kan afgives kombinationstilbud i henhold til udbudsmaterialet. De 13 ydelser er:
Ydelse 1: Værkstedsafklaring.
Ydelse 2: Funktionsevnebeskrivelse.
Ydelse 3: Kompetenceafdækning.
Ydelse 4: Jobsøgning kombineret med outplacement.
Ydelse 5: Mentor.
Ydelse 6: Fysisk træning.
Ydelse 7: Jobfokus kombineret med fysisk træning.
Ydelse 8: Træningsforløb på hold.
Ydelse 9: Individuelt fysisk træningsforløb kombineret med arbejdsmarkedsrettede udviklingssamtaler.
Ydelse 10: Procesforløb med udviklingsforløb og praktik.
Ydelse 11: Psykolog-screening/-undersøgelser/-samtaler.
Ydelse 12: Mindfulness.
Ydelse 13: Branchepakkeforløb med opkvalificering og praktik.
II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 52 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 6
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:
Kombinationstilbud A, der består af basisdelaftale 1, 2 og 3.
Kombinationstilbud B, der består af basisdelaftale 4, 5 og 6.
Kombinationstilbud afgives i henhold til udbudsbetingelsernes afsnit 5.
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelser:
o Ydelse 1: Værkstedsafklaring (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.1)
o Ydelse 2: Funktionsevnebeskrivelse (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.2).
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Integreret mentorstøtte (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelser:
o Ydelse 3: Kompetenceafdækning (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.3)
o Ydelse 4: Jobsøgning kombineret med outplacement (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.4)
Bemærk, at der i udbudsmaterialet er angivet særlige begrænsninger for afgivelse af tilbud på denne delaftale.
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Integreret mentorstøtte (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelse:
o Ydelse 5: Mentor (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.5).
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelser:
o Ydelse 6: Fysisk træning (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.6)
o Ydelse 7: Jobfokus kombineret med fysisk træning (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.7)
o Ydelse 8: Træningsforløb på hold (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.8)
Bemærk, at der i udbudsmaterialet er angivet særlige begrænsninger for afgivelse af tilbud på denne delaftale.
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Integreret mentorstøtte (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelser:
o Ydelse 9: Individuelt fysisk træningsforløb kombineret med arbejdsmarkedsrettede udviklingssamtaler (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.9)
o Ydelse 10: Procesforløb med udviklingsforløb og praktik (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.10).
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Integreret mentorstøtte (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelser:
o Ydelse 11: Psykolog-screening/-undersøgelser/-samtaler (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.11)
o Ydelse 12: Mindfulness (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.12).
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
75300000
15300000
85312320
75313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Basisdelaftalen består af følgende ydelse:
o Ydelse 13: Branchepakkeforløb med opkvalificering og praktik (se beskrivelse af ydelsen i bilag 2 og 2.13).
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med 2 x 1-12 måneder på uændrede vilkår.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Danskuddannelse (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
Tolkning (er nærmere beskrevet i kravspecifikationen).
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Basisdelaftalen indgår ikke i et kombinationstilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 7
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/05/2016
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/05/2016
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Tilbud åbnes af Konkurrenceudsættelse. Tilbudsgiver har ikke mulighed for at overvære åbning af tilbud.