Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=368730&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Udstyr til smittemarkørscreening - Høringsmateriale
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Olof Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Madsen
E-mail: Mads.B.Madsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 30449957
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
E-mail: Mads.B.Madsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Del II: Genstand
Udstyr til smittemarkørscreening - Høringsmateriale
Uddrag af udbudsmateriale – Høring forud for udbud af udstyr til smittemarkørscreening Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:
• Høringsbrev
• Kontraktbilag 2 – Kravspecifikation
• Uddrag fra udbudsbetingelserne
• Udbudsbilag 3 – Erklæring vedrørende russiske interesser
Udstyr til smittemarkørscreening - Høringsmateriale
Uddrag af udbudsmateriale – Høring forud for udbud af udstyr til smittemarkørscreening Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:
• Høringsbrev
• Kontraktbilag 2 – Kravspecifikation
• Uddrag fra udbudsbetingelserne
• Udbudsbilag 3 – Erklæring vedrørende russiske interesser
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De fremsendte udkast har til formål at sikre at eventuelle uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet revurderes på baggrund af leverandørmarkedets feedback.
Regionen ønsker derfor at få skriftlig feedback på de vedlagte høringsdokumenter, med specifikke henvisninger til hvor i udbudsmaterialet den enkelte leverandør mener at der potentielt kan være uhensigtsmæssigheder. Dette bedes derfor gøres i et særskilt dokument med reference til de enkelte afsnit hvor kommentaren relaterer sig til. For Kontraktbilag 2 – kravspecifikation kan der laves kommentarer ud for de enkelte krav, herunder også mindstekrav. Jo mere information fra leverandørsiden om hvorfor det enkelte krav er uhensigtsmæssigt stillet af Regionen, jo bedre.
Udbuddet forventes gennemført i samarbejde med Region Syddanmark og Region Sjælland som benytter 'Pay Per Reportable Result' (PPRR) metoden til afregning, også kaldet "pris pr. svar". Forenklet er dette en afregningsmetode hvor tilbudsgiveren stiller det medicotekniske apparatur til rådighed og afregnes gennem utensilie-/reagensprisen.
Region Midtjylland benytter sig af en ordinær anskaffelsesmetode hvor det medicotekniske apparatur indkøbes, og der løbende anskaffes utensilier/reagenser. Inputs til de to afregningsmetoder modtages også gerne.
Spørgsmål til materialet vil ikke blive besvaret i høringsperioden, og der henvises til at leverandøren laver én samlet skriftlig feedback og sender via EU-Supply.
Regionen forbeholder sig retten til ikke at foretage ændringer i udbudsmaterialet, på baggrund af høringssvarene. Ligeledes, gør Regionen opmærksom på at alle krav kan ændre sig.
Høringen slutter d. 13.06.2023 kl. 12.00.