Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369024&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Levering af cochlear implantater og tilbehør - Høringsmateriale
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Olof Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Cecilie Søndergaard Hansen
E-mail: cecilie.hansen@stab.rm.dk
Telefon: +45 91174034
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Levering af cochlear implantater og tilbehør - Høringsmateriale
Høringen omfatter:
- Høringsbrev
- Høringsark til leverandørbesvarelse
- Udbudsbetingelser
- Udbudsbilag 2: Fortegnelse over vareprøver
- Udbudsbilag 3: Erklæring vedr. russiske interesser
- Udkast til kontrakt
- Kontraktbilag 2: Kravspecifikation
- Kontraktbilag 3: Tilbudsliste
- Kontraktbilag 5: RM Handels- og leveringsbetingelser
- Kontraktbilag 6: Krav vedr. menneskerettigheder
- Kontraktbilag 10: Konsignationslager
- Kontraktbilag 14: Databehandleraftale med underbilag
Midtjylland og Nordjylland
Høringen omfatter:
- Høringsbrev
- Høringsark til leverandørbesvarelse
- Udbudsbetingelser
- Udbudsbilag 2: Fortegnelse over vareprøver
- Udbudsbilag 3: Erklæring vedr. russiske interesser
- Udkast til kontrakt
- Kontraktbilag 2: Kravspecifikation
- Kontraktbilag 3: Tilbudsliste
- Kontraktbilag 5: RM Handels- og leveringsbetingelser
- Kontraktbilag 6: Krav vedr. menneskerettigheder
- Kontraktbilag 10: Konsignationslager
- Kontraktbilag 14: Databehandleraftale med underbilag
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De fremsendte udkast har til formål at sikre at eventuelle uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet revurderes på baggrund af leverandørmarkedets feedback.
Regionen ønsker derfor at få skriftlig feedback på de vedlagte høringsdokumenter, med specifikke henvisninger til hvor i udbudsmaterialet den enkelte leverandør mener at der potentielt kan være uhensigtsmæssigheder. Dette bedes derfor gøres i "høringsark til leverandørbesvarelser" med reference til de enkelte afsnit hvor kommentaren relaterer sig til.
Spørgsmål til materialet vil ikke blive besvaret i høringsperioden, og der henvises til at leverandøren laver én samlet skriftlig feedback og sender via EU-Supply.
Regionen forbeholder sig retten til ikke at foretage ændringer i udbudsmaterialet, på baggrund af høringssvarene. Ligeledes, gør Regionen opmærksom på, at alle krav kan ændre sig indtil offentliggørelse af udbuddet.
Høringen slutter d. 13.06.2023 kl. 12.00.