Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik, Region Syddanmark
Vindere
Multifunktionelt røntgenrum, Vejle
(27.07.2016)
Siemens A/S
Ballerup
Multifunktionelt røntgenrum, Vejle
Medicoteknik, Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Skovvangen 2
Kolding
6000
DANMARK
Telefon: +45 30682464
E-mail: soeren.iversen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK
Del II: Genstand
Multifunktionelt røntgenrum, Vejle.
Multifunktionelt røntgenrum, Vejle.
Vi ønsker et komplet multifunktionsrum som giver mulighed for en række kliniske undersøgelser. Primært (og som min.) skal følgende procedurer/undersøgelser kunne foretages i rummet: Oversigt over abdomen/urinveje, anlæggelse af nefrostomi, nefrostomiskift, pyelografi, urethrografi, skift af øvrige katetre samt kontrol af port á cath; der vil være ca. 4 patienter pr. dag til ovennævnte procedurer. Rummet skal desuden bruges til alle former for konventionelle optagelser af bevægeapparatet, herunder specielt stående knæ med gennemlysning. Der skal ligeledes kunne foretages stående og liggende thoraxoptagelser samt frie optagelser på løst leje/i seng i så stort et område som muligt i rummet.
Klinisk har vi fokus på at anvende så lille en røntgendosis som muligt til samtlige undersøgelser.
Vi har desuden stor fokus på brugervenlighed både med hensyn til, hvorledes vi kan håndtere apparaturet (en samlet brugerflade og gode arbejdsforhold, når der foretages gennemlysningsprocedurer) samt når patienter skal håndteres.
Vi lægger også vægt på, at patienter får en behagelig oplevelse med rolige omgivelser (lavt støj niveau) og komfortable lejrings muligheder, samt gode adgangsforhold til leje og vægstativ. Det tilbudte udstyr skal kunne fremvises i klinisk drift.
Optioner:
Yderligere tilsvarende apparatur med samme kravspec — 1 stk.
Undervisning af Udbyders medicoteknikere og fysiker,
Serviceoptioner, reservedelsforsikringer.
Optioner:
Yderligere tilsvarende apparatur med samme kravspec — 1 stk.
Undervisning af Udbyders medicoteknikere og fysiker,
Serviceoptioner, reservedelsforsikringer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne kan ikke deltage i åbningen af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK