Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Levering af trafikdata
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Njalsgade 13
København S
2300
DANMARK
Kontaktperson: Udbud
Telefon: +45 33663366
E-mail: udbud@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk/tmf
Del II: Genstand
Levering af trafikdata.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af trafikdata i form af rejsetidsmålinger for hhv. biler og cykler, kryds- og snittællinger samt manuelle sidevejstrafiktællinger.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikation (bilag 1).
Københavns Kommunes geografiske område.
Københavns Kommune ønsker at indgå en rammeaftale på levering af trafikdata i form af rejsetidsmålinger for hhv. biler og cykler, kryds- og snittællinger samt manuelle sidevejstrafiktællinger.
Konsulenten skal stå for alle ydelser i forbindelse med indsamling af data, herunder levering, opsætning, nedtagning, indhentning af godkendelse mm. af det udstyr, som skal benyttes til at indsamle data.
2 gange 12 måneder. Kontraktlængde i alt 48 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller Lov 2010-05-12 nr. 492 om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 1, nr.1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af det ovenfor anførte, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.
4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/