Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369547&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
(16.08.2023)
DFS Plus ApS
Skagensgade 39, 2.
2630 Høje Taastrup
Rødovre Kommunes udbud af praktisk hjælp og personlig pleje
Rødovre Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Stephan Østergaard
E-mail: eu-supply@publicure.dk
Telefon: +45 28690356
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Rødovre Kommunes udbud af praktisk hjælp og personlig pleje
Rødovre Kommunes udbud af praktisk hjælp og personlig pleje.
Rødovre Kommune
Rødovre Kommunes udbud af praktisk hjælp og personlig pleje
Rødovre kommune garanterer ikke nogen minimumomsætning på kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
(i) Tilbudsgiver skal have en omsætning på minimum DKK 10.000.000 i det seneste afsluttede regnskabsår.
(ii) Tilbudsgiver skal have et positivt årsresultat i de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
(iii) Tilbudsgiver skal have en blank revisorpåtegning i de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
(iv) Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 15 % i de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
(v) Tilbudsgiver skal levere en referenceliste, hvori der angives minimum 2 referencer, hvortil der fremgår for hver reference a). Beskrivelse der godtgør, at referencen angår en ydelse svarende til den udbudte, b). Starttidspunkt, c). Sluttidspunkt og D). Informationer om modtager, herunder navn på modtageren samt e-mail og telefonnummer på kontaktperson.
Del IV: Procedure
Kontrakten vil blive tildelt den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til tildelingskriteriet, "bedste forhold mellem pris og kvalitet", hvoraf følgende underkriterier indgår i vurderingsgrundlaget: 1) Pris (vægt: 40 %), 2) Kvalitet (vægt: 20 %), 3) Kompetenceudvikling (vægt: 20 %), og 4) Samarbejde (vægt: 20 %).
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk