Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/17ce3237-a51c-4f86-9693-a9cd6612f7e3/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
(27.10.2023)
Psykolog Trine Caspersen ApS
Vestergade 50 3. tv.
5000 Odense C
Udbud af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp
Odense Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Christiansen
E-mail: jb@bk-udbud.dk
Telefon: +45 23276437
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
CVR-nummer: 17414070
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Hammerich
E-mail: CS@odenserenovation.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odenserenovation.dk/
CVR-nummer: 36466898
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Gitte Lykke Hansen
E-mail: glh@fjernvarmefyn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fjernvarmefyn.dk/
CVR-nummer: 35475346
By: Odense N
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5270
Land: Danmark
Kontaktperson: Hans Okholm Vejrup
E-mail: Hov@hca-airport.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://hca-airport.dk/
CVR-nummer: 36478497
By: Odense S
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Angelo
E-mail: meman@odenseletbane.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odenseletbane.dk/
CVR-nummer: 37265209
By: Odense NØ
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5240
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Jul Pedersen
E-mail: ajup@beredskabfyn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://beredskabfyn.dk/
Del II: Genstand
Udbud af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp
Udbud af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til Odense Kommune og de tilknyttede kommunale selskaber
Odense
Udbuddet omfatter rammeaftale vedrørende levering af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til Odense Kommune med hertil hørende selvejende institutioner samt Odense Renovation A/S, Fjernvarme Fyn A/S, HCA Airport S.M.B.A., Odense Letbane P/S og Beredskab Fyn.
Udbuddet omfatter psykologisk bistand og rådgivning til ordregivers medarbejdere i forbindelse med aktuelle psykosociale problemer, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder alvorlige arbejdsrelaterede hændelser som stress, chikane, mobning, udbrændthed, omstruktureringer, fyringer, ulykker, dødsfald, vold eller trusler. Formålet med at yde medarbejderne psykologisk rådgivning og krisehjælp er at sikre, at de ansatte forbliver mentalt sunde.
Ved psykologisk krisehjælp forstås akut psykologisk bistand, der ydes i forbindelse med voldsomme og traumatiske hændelser, herunder eksempelvis situationer, hvor medarbejderen har været udsat for trusler, vold, overfald, voldsomme arbejdsulykker, trafikuheld eller lignende.
Den anslåede værdi for rammeaftalen er DKK 12.340.000,00, og den maksimale værdi er DKK 16.000.000,00.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a, 135, stk. 1 til 3, 136 samt 137.
Følgende mindstekrav gælder for økonomisk og finansiel formåen:
- Tilbudsgiver skal i det seneste afsluttede regnskabsår have en positiv egenkapital (egenkapital på mere end kr. 0).
Følgende mindstekrav gælder for teknisk og faglig formåen:
- Tilbudsgiver skal dokumentere sin erfaring med udførelse af tilsvarende opgaver for offentlige myndigheder eller private virksomheder ved at angive minimum 1 og maksimalt 4 referencer, der i omfang er sammenlignelige og som er udført indenfor de seneste 3 år. Hver reference skal indeholde både psykologisk rådgivning og krisehjælp. Med sammenligneligt omfang menes en omsætning på minimum kr. 2.000.000 over en 12 måneders periode for enten en reference alene eller flere referencer tilsammen.
Oplysninger om ovenstående skal afgives i den til udbudsmaterialet vedlagte tro- og loveerklæring.
I rammeaftalen indgår forhold om Samfundsansvar ((CSR), en beskæftigelsesklausul samt en databehandleraftale.
--
Opfyldelse af rammeaftalen kan alene ske ved anvendelse af autoriserede psykologer
Del IV: Procedure
Ordregiver tildeler rammeaftalen til den tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af "Det bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ordregiver anvender følgende underkriterier, inkl. vægt: "Pris" (vægt: 60 %) og "Kompetencer og faglighed" (40 %).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, men ordregiver forbeholder sig ret til at indlede forhandlinger, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 12.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens §§ 134 a-137, er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende tilbudsgiver fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.
--
Dokumentation: Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene samt er egnet, skal tilbudsgiver indlevere udfyldt tro- og loveerklæring. Regler for sammenslutninger og støttende enheder følger af udbudsbetingelserne.
--
Berigtigelse: Ordregiver forbeholder sig retten til at foretage berigtigelse af indsendte oplysninger vedrørende tilbudsgivers opfyldelse af udelukkelse og egnethed og således efterindhente manglende oplysninger og tilbuddet generelt i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk