Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Udbud om midlertidige ophold og aflastningspladser efter SEL § 84
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Jon Falkenberg Kehler
E-mail: sy0s@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/205896617.aspx
Del II: Genstand
Udbud om midlertidige ophold og aflastningspladser efter SEL § 84
Leverandøren skal drifte 16 midlertidige opholds- og aflastningspladser efter SEL § 84 for særlig pleje - og støttekrævende borgere.
Leverandøren skal drifte 16 midlertidige opholds- og aflastningspladser efter SEL § 84 for særlig pleje - og støttekrævende borgere.
Målgruppen omfatter primært borgere, der er færdigbehandlede i sygehusregi og har et midlertidigt særligt behov for pleje og omsorg (§ 84.2), som ikke kan imødekommes i eget hjem. Der vil også være borgere, som visiteres fra hjemløshed eller direkte fra eget hjem. Derudover omfatter målgruppen borgere, som bliver visiteret til aflastningsophold (§ 84.1) direkte fra hjemmet uden forudgående indlæggelse på sygehus.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbuddet gennemføres som et indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien også kaldt light-regimet. Ordregiver tildeler derfor kontrakten i henhold til den procedure som er fastsat i udbudsmaterialet.
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, men uden prækvalifikation, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
Tilbudsgivere bærer risikoen for, at tilbud afgives i overensstemmelse med udbudsmaterialet. Tilbudsgivere må påregne, at Ordregiver kan være nødsaget til at se bort fra en i øvrigt attraktiv tilbud, hvis tilbuddet ikke lever op til de fastsatte krav.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Afviger tilbudsgivers tilbud fra de bestemmelser og vilkår, der fremgår af udbudsmaterialet, kan disse bestemmelser og vilkår forhandles på udbuddets forhandlingsmøde(r). Tilbudsgivers endelige tilbud skal leve op til udbudsmaterialets bestemmelser og vilkår.
Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud. Uoverensstemmende tilbud, der afviger fra de bestemmelser og vilkår, der fremgår af udbudsmaterialet, kan ikke blive tildelt kontrakten på baggrund af de indledende tilbud. Uoverensstemmende tilbud bliver derfor ikke taget i betragtning til at vinde udbuddet på baggrund af de indledende tilbud.
Ordregiver kan på baggrund af forhandlingerne beslutte at ændre i udbudsmaterialet, såfremt dette er i overensstemmelse med principperne om ligebehandling, gennemsigtighed og proportionalitet, og ikke medfører ændringer af udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav. Ordregiver vil efter hver forhandlingsrunde meddele tilbudsgiverne, om Ordregiver har valgt at foretage ændringer i udbudsmaterialet. Meddelelse om ændringer i udbudsmaterialet sker altid før en ny tilbudsrunde påbegyndes.
Ordregiver gør opmærksom på, at tilbud med flere afvigelser fra udbudsmaterialets ikkegrundlæggende elementer, efter omstændighederne, tilsammen kan udgøre en afvigelse fra et grundlæggende element.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
- erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
- gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 4.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgivere vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af bestemmelserne i udbudslovens § 137.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk