Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
Opdateringer
I stedet for:
II.8)
Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Aalborg Kommunes Ældre- og Handicapforvaltning i samarbejde med Familie- og Beskæftigelsesforvaltningenen »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af Socialfagligt tilsyn.
Gennem en RFI ønsker Aalborg Kommune en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med tilsyn af plejehjem, dagstilbud på handicapområdet og visse børneinstitutioner, behandlingstilbud og mentorordninger. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Louise Weikop på udbud-tilsyn@aalborg.dk (telefon: +45 99 31 54 92)
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbud_tilsyn@aalborg.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er onsdag den 18.5.2016 kl. 12:00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt d. 25.5.2016.
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Aalborg Kommune udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
Læses:
II.8)
Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Aalborg Kommunes Ældre- og Handicapforvaltning i samarbejde med Familie- og Beskæftigelsesforvaltningenen »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af Socialfagligt tilsyn.
Gennem en RFI ønsker Aalborg Kommune en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med tilsyn af plejehjem, dagstilbud på handicapområdet og visse børneinstitutioner, behandlingstilbud og mentorordninger. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Louise Weikop på udbud-tilsyn@aalborg.dk (telefon: +45 99 31 54 92)
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbud-tilsyn@aalborg.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er onsdag den 18.5.2016 kl. 12:00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt d. 25.5.2016.
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Aalborg Kommune udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
Yderligere supplerende oplysninger
Bemærk: Rettet e-mailadresse - der er ikke foretaget andre ændringer.
Social- og sundhedsfagligt tilsyn i Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Kommune
Storemosevej 17-21
Kontaktpunkt(er): Louise Weikop
2820 Vodskov
DANMARK
Telefon: +45 99315492
Mailadresse: udbud-tilsyn@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aalborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/%C3%A6ldre-oghandicapforvaltningen
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Sundhed
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK05
Aalborg Kommune har i henhold til Servicelovens §§ 148a og 151 pligt til at føre tilsyn med, at de kommunale opgaver efter henholdsvis § 46 (støtte til børn og unge med særlige behov), §§ 83, 83a (personlig pleje, praktisk hjælp, mad og rehabilitering), § 85 (handicapstøtte) og § 86 (træning) i Serviceloven samt § 31b (mentor-ordning) i Aktiv beskæftigelsesindsatsloven løses i overensstemmelse med de afgørelser, der er truffet og i henhold til kvalitetsstandarderne på området. Der skal hvert år foretages mindst ét tilsyn på kommunens institutioner omfattet af ovennævnte bestemmelser. Disse tilsyn vil enten være anmeldte eller uanmeldte.
Tilsynsopgaven har siden 2002, hvor tilsynene blev lovpligtige, været udført af en privat aktør. Tilsynsopgaven har været i udbud to gange med ikrafttræden henholdsvis 2007 og 2011, og skal nu udbydes igen hvilket kommunen har planer om at gøre i løbet af sommeren 2016.
Ud over tilsynsopgaverne under Serviceloven og Aktiv beskæftigelsesindsatsloven ønsker Aalborg Kommune, at lade udbuddet omfatte tilsyn af plejehjem på ydelser, der er underlagt Sundhedslovens bestemmelser vedr. embedslægernes tilsyn. Det er en prioritet for Aalborg Kommune, at byder kan varetage tilsyn på plejehjem efter både Sundheds- og Serviceloven i et og samme tilsyn. Herudover ønskes indlagt en option på tilsyn efter Sundhedsloven på dagtilbud på handicapområdet.
Kontrakten forventes at udgøre i omegnen af 6-8 000 000 DKK over en kontraktperiode på 4 år.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
Enten anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 6 000 000 og 8 000 000 DKK
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej85310000, 85312300, 85320000, 85140000
Gennem en RFI ønsker Aalborg Kommune en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med tilsyn af plejehjem, dagstilbud på handicapområdet og visse børneinstitutioner, behandlingstilbud og mentorordninger. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Louise Weikop på udbud-tilsyn@aalborg.dk (telefon: +45 99 31 54 92)
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbud_tilsyn@aalborg.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er onsdag den 18.5.2016 kl. 12:00.Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt d. 25.5.2016.
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Aalborg Kommune udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger