Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
(03.11.2016)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
(03.11.2016)
Ergolet A/S
Tårnborgvej 12 C
4220 Korsør
(03.11.2016)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
(03.11.2016)
Zibo Athene A/S
Præstemarksvej 67
8700 Horsens
(03.11.2016)
Zibo Athene A/S
Præstemarksvej 67
8700 Horsens
(03.11.2016)
Bek Scooter A/S
Helge Nielsens Alle 7, 2.
8723 Løsning
(03.11.2016)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
(03.11.2016)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
(03.11.2016)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
(03.11.2016)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
Opdateringer
II.2.7)
I stedet for:
Start: 1.7.2016
Slut: 30.6.2019
Læses:
Start: 1.11.2016
Slut: 31.10.2019
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 27-05-2016
Time: 13:00
Læses:
Dato: 05-09-2016
Time: 13:00
IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 27-02-2017
Læses:
Dato: 05-06-2017
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 30-05-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-09-2016
Time: 12:00
Udbud af tekniske hjælpemidler del II
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
DANMARK
Kontaktperson: Jan Hansen
Telefon: +45 43591508
E-mail: janha@htk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://htk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://htk.dk/http://permalink.mercell.com/57003398.aspx
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
DANMARK
E-mail: central@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brondby.dk
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
DANMARK
E-mail: rk@rk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://rk.dk/forside/
55606617
Hvidovrevej 278
Hvidovre
2650
DANMARK
E-mail: hvidovre@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hvidovre.dk/Borger.aspx
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
DANMARK
E-mail: glostrup.kommune@glostrup.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk/borger
66137112
Nordmarks Allé
Albertslund
2620
DANMARK
E-mail: albertslund@albertslund.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/
19583910
Vallensbæk Stationstorv 100
Vallensbæk Strand
2665
DANMARK
E-mail: kommune@vallensbaek.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vallensbaek.dk/
11931316
Ishøj Store Torv 20
Ishøj
2635
DANMARK
E-mail: ishojkommune@ishoj.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk/
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
DANMARK
E-mail: kommunen@taarnby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk/
Del II: Genstand
Udbud af tekniske hjælpemidler del II.
Udbuddet vedrører levering af tekniske hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum og Tårnby. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. punkt. 6. og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud. Udbuddet vedrører indkøb af tekniske hjælpemidler til samtlige ordregivers enheder og institutioner. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler: Delaftale 8. Eldreven kørestol med manuel styring Delaftale 9. Manuel kørestol Delaftale 10. Transportkørestol Delaftale 11. Komfortkørestol Delaftale 12. Stationær personløfter Delaftale 13. Mobil personløfter Delaftale 14. Mobil ståløfter Delaftale 15. Senge Delaftale 16. Madrasser til personer med sår i stadie 0-2 Delaftale 17. Madrasser til personer med sår i stadie 3 Delaftale 18a. Madrasser til personer med sår i stadie 4 (med motor) Delaftale 18b. Madrasser til personer med sår i stadie 4 (uden motor) Der kan afgives tilbud på 1, flere elle.
Københavns Vestegn og Tårnby Kommune.
Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar eller der publiceres nye versioner af materialet. Alle dokumenter i tilbuddet til ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden tidsfristen udløber og er omkostningsfrit for tilbudsgivere. 3 dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.comeller ring på 63 13 37 00. Spørgsmål omkring udbudsmaterialet skal stilles på fanen »Kommunikation« — »Ny besked« — så modtager ordregiver besked. Alle telefoniske henvendelser til ordregiver kan medføre afvisning. Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell Danmark A/S anses for værende ukonditionsmæssige og vil ikke blive taget med i vurderingen.
Option på 2 x 12 måneders forlængelse.
Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar eller der publiceres nye versioner af materialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at være til stede ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk