Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371986&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Udbud af rammeaftale på skyllerumsudstyr
(30.10.2023)
Miele A/S
Erhvervsvej 2
2600 Glostrup
Udbud af rammeaftale på skyllerumsudstyr
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: mbu@rn.dk
Telefon: +45 21596653
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på skyllerumsudstyr
Udbud af vaskedekontaminatorer til instrumenter, kolber mm., og bækkenvaskere
To lågede vaskedekontaminator til sutteflasker, kolber, slanger og instrumenter
Udbud af vaskedekontaminatorer til instrumenter, kolber mm., og bækkenvaskere
Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 20.
• Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 21.
• Transportvogn/Trolley og bakker til transport vogn, jf. bl.a. Tilbudslisten (Bilag 3)
Den angivne værdi i pkt. II.2.6 er mængdeangivelse.
På delaftale 1 er der en anslået mængde på 52 vaskedekontaminatorer og en maksimal mængde på 60 vaskedekontaminatorer.
Vaskedekontaminator til bækkener og urinkolber
Vaskedekontaminator til bækkener og urinkolber
• Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 20.
• Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 21.
• Transportvogn/Trolley og bakker til transport vogn, jf. bl.a. Tilbudslisten (Bilag 3)
Den angivne værdi i pkt. II.2.6 er mængdeangivelse.
På delaftale 2 er der en anslået mængde på 38 bækkenvaskere og en maksimal mængde på 44 bækkenvaskere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se kontraktens pkt. 13 levering samt bilag
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
Der gælder følgende særlige vilkår for kontrakten:
Levering: se kontraktens pkt. 13
Sikkerhedskursus: Leverandøren skal deltage i Kundens sikkerhedskursus inden, der gives adgang til byggepladsen på NAU. Leverandøren skal overholde Kundens sikkerhedsforskrifter i enhver henseende. Leverandøren skal i alle tilfælde overholde Kundens anvisninger og øvrige henstillinger i overensstemmelse med udkast til kontrakt pkt. 14.5.
Krav om sikkerhedsstillese:Den vindende Tilbudsgiver skal senest 10 hverdage efter kontraktindgåelse stille en sikkerhed i form af en anfordringsgaranti i overensstemmelse med udkast til kontrakt pkt. 12
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk