Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=147446
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Kontrakt vedrørende levering af helhedsorienteret jobrettet forløb til Aalborg Kommune
(04.10.2023)
ISU - VIDEN TIL UDVIKLING A/S
Væverstræde 6
5240 Odense NØ
EU-udbud af kontrakt vedrørende helhedsorienteret jobrettet forløb
Aalborg Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: meha@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende helhedsorienteret jobrettet forløb
Aalborg Kommune ønsker at øge indsatsen overfor udsatte ledige. Til understøttelse af resultaterne på området, ønskes der indgået kontrakt med anden aktør om levering af et helhedsorienteret jobrettet forløb.
Aalborg Kommune
Aalborg Kommune ønsker at indgå kontrakt med anden aktør om levering om et helhedsorienteret jobrettet forløb. Det er tanken, at der i en 2-årig periode henvises 100 aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og 40 ledige i ressourceforløb til anden aktør med det formål, at de ledige kommer i job, ordinær uddannelse eller i fleksjob. Forløbet for den enkelte borger tænkes at have en varighed på op til 1 år med efterfølgende 6 måneders efterværn. Der er afsat en pulje på DKK 2,5 mio. pr. år, som efterfølgende anvendes til betaling af den kommende kontrakthaver ud fra de resultater, som er opnået i indsatsen. Den maksimale værdi/mængde er fastsat på baggrund af den forventede værdi/mængde, med indregning af en buffer for uforudsete hændelser. Det angivne antal udsatte ledige er beregnet på baggrund af den forventede aktivitet med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet af et helhedsorienteret jobrettet forløb. Aalborg Kommune har til hensigt at indgå kontrakt med én (1) aktør.
Aalborg Kommune udbyder en 2-årig kontrakt, med mulighed for forlængelse på uændrede vilkår i op til 2 gange 12 måneder. Såfremt Aalborg Kommune ønsker at gøre brug af forlængelse, skal dette meddeles Kontrakthaver skriftligt 3 måneder før Kontraktens ophør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a, 135, stk. 1 til 3, 136 samt 137. Oplysninger om ovenstående skal afgives i Udbudsbilag B - Virksomhedsoplysninger.
Kontrakten omfatter en Databehandleraftale, hvor vindende tilbudsgiver er databehandler og Aalborg Kommune er dataansvarlig, jf. Udbudsbetingelser pkt. 2.3.1. Indgåelse af Databehandleraftale mellem parterne er en forudsætning for kontraktindgåelse. Den vindende tilbudsgiver er fra kontraktstart forpligtet til at have etableret en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10 mio., jf. Udbudsbetingelser pkt. 2.3.2. I Udkast til kontrakt er der indeholdt en arbejdsklausul med krav, som vindende tilbudsgiver er forpligtet til at efterleve i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, jf. Udbudsbetingelser pkt. 2.3.3. Aalborg Kommune forbeholder sig ret til at opkræve bod ved manglende fremlæggelse af fyldestgørende dokumentation for overholdelse af arbejdsklausulen, jf. Udbudsbetingelser pkt. 2.3.4.
Del IV: Procedure
Ordregiver tildeler kontrakten til den tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af "Det bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ordregiver anvender følgende underkriterier, inkl. vægt: "Pris" (vægt: 20 %), "Effektgaranti" (30 %) og "Kvalitet" (50%). Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, men ordregiver forbeholder sig ret til at indlede forhandlinger, jf. Udbudsbetingelser afsnit 8.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens §§ 134 a-137, er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende tilbudsgiver fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. Udbudslovens § 138. Dokumentation: Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene samt er egnet, skal tilbudsgiver indlevere udfyldt Udbudsbilag B - Virksomhedsoplysninger. Regler for sammenslutninger og støttende enheder følger af udbudsbetingelserne. Berigtigelse: Vindende tilbudsgiver skal fremlægge en gyldig Serviceattest, udstedt efter 1. april 2023. Ordregiver forbeholder sig retten til at foretage berigtigelse af indsendte oplysninger vedrørende tilbudsgivers opfyldelse af udelukkelse og egnethed og således efterindhente manglende oplysninger og tilbuddet generelt i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk