Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
Udbud af Pleje- og overvågningsopgaver m.v. omfattet af servicelovens §§ 41, 83, 84, 95 og 97
Aalborg Kommune
Bekendtgørelse om ændring
Ændring af en kontrakt/koncession i dens løbetid
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Storemosevej 17-21
Vodskov
9310
DANMARK
Kontaktperson: Nicole Bording
Telefon: +45 23380067
E-mail: udbudaalborg@implement.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborgkommune.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/%C3%A6ldre-og-handicapforvaltningen
Del II: Genstand
Udbud af Pleje- og overvågningsopgaver m.v. omfattet af servicelovens §§ 41, 83, 84, 95 og 97.
N/A
Aalborg Kommune.
Den nuværende aftale om opgaven udløber pr. 1.10.2016, og derfor sendes opgaven i udbud. I den forbindelse har Aalborg Kommune særligt fokus på at skabe fortsat stabilitet og tilfredshed hos de berørte borgere samt administrativ enkelhed for Ældre- og Handicapforvaltningen. Formålet med udbuddet er endvidere at skabe mest mulig værdi for pengene for borgerne, herunder at der kommer yderligere fokus på at arbejde mere systematisk med at udvikle kvaliteten af den pleje, omsorg og service der ydes, og der kan sikres en overførelse af viden mellem parterne for bl.a. at optimere driften og skabe nye løsninger for brugere og medarbejdere.
Udbuddet gennemføres efter afsnit III i udbudsloven, da udbuddet vedr. sociale og andre specifikke tjenesteydelser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
N/A
N/A
DANMARK
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Dette er alene bekendtgørelse om ændring af tilbudsfrist, og handler ikke om ændring af kontrakten.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Del VII: Ændringer til kontrakten/koncessionen
Aalborg Kommune.
Den nuværende aftale om opgaven udløber pr. 1.10.2016, og derfor sendes opgaven i udbud. I den forbindelse har Aalborg Kommune særligt fokus på at skabe fortsat stabilitet og tilfredshed hos de berørte borgere samt administrativ enkelhed for Ældre- og Handicapforvaltningen. Formålet med udbuddet er endvidere at skabe mest mulig værdi for pengene for borgerne, herunder at der kommer yderligere fokus på at arbejde mere systematisk med at udvikle kvaliteten af den pleje, omsorg og service der ydes, og der kan sikres en overførelse af viden mellem parterne for bl.a. at optimere driften og skabe nye løsninger for brugere og medarbejdere.
Udbuddet gennemføres efter afsnit III i udbudsloven, da udbuddet vedr. sociale og andre specifikke tjenesteydelser.
N/A
DANMARK
NUTS-kode: DK
Tilbudsfristen forlænges til den 17.5.2016 kl. 12.00. Spørgsmål/svar perioden forlænges tilsvarende til den 11.5.2016.
Der er i tilbudsfasen indgået en lang række spørgsmål til udbudsmaterialet. Nogle af spørgsmålene har krævet en længere behandlingstid, og det har derfor ikke været muligt at fremsende svar i tilstrækkelig god tid inden tilbudsfristen. Ved god tid menes normalt mindst 6 kalenderdage. For at sikre rimelig tid for tilbudsgiverne til at udarbejde tilbud i overensstemmelse med de afgivne svar har ordregiver fundet det påkrævet at udsætte tilbudsfristen med en uge.
Tilbud bliver ikke åbnet før efter udløbet af tilbudsfristen. Tilbudsgiverne har derfor mulighed for at justere et tilbud, der måtte være afgivet inden udløbet af tilbudsfristen. Ønsker en tilbudsgiver at gøre dette, bedes tilbudsgiver fremsende et samlet nyt tilbud.