23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 091-162967
Offentliggjort
12.05.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Herlev Kommune

Prækvalifikation af personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune


Herlev Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herlev Kommune
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
DANMARK
E-mail: per@m2konsulenten.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Prækvalifikation af personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85141210
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Herlev Kommune udbyder personlig pleje og mindre praktiske opgaver til hjemmeboende borgere, jf. § 91 i lov om social service.

Udbuddet omfatter følgende indsatser, med levering hele døgnet.

· Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83

· Mindre praktiske opgaver i henhold til lov om social service § 83

· Delegeret sygepleje i henhold til sundhedsloven

· Nødkald

· Afløsning i hjemmet i henhold til lov om social service § 84, til borgere der har privat leverandør til personlig pleje.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter ikke:

· Hverdagsrehabilitering i henhold til lov om social service § 83 a, der ydes af kommunens terapeuter og hjemmepleje.

· Grundig rengøring, rengøring, oprydning før rengøring, linnedskift i forbindelse med tøjvask samt tøjvask i egen maskine hos borgere, hvor det ikke skønnes nødvendigt, at indsatserne leveres af sundhedsfagligt personale.

· Madservice med levering, Indkøbsordning og tøjvaskeordning.

Den kommunale leverandør (Herlev Kommune) står uden for udbuddet, og vil fortsat være leverandør af personlig pleje i kommunen efter udbuddet. Borgerne kan, jf. reglerne om frit valg, frit vælge mellem Herlev Kommune eller den private leverandør.

Herlev Kommune afgiver ikke kontrolbud. Der tildeles rammeaftale til 1 leverandør.

 

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/01/2017
Slut: 31/12/2019
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Udvælgelseskriterier er angivet i udbudsmaterialet.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 10/06/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:https://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Håndhævelseslovens § 7, stk. 2 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2. Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/05/2016

Send til en kollega

0.046