Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for Økonomi
Vindere
(12.05.2016)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
MR-skanner
Region Hovedstaden, Center for Økonomi
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
Region Hovedstaden, Center for Økonomi
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Damir Memic
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665831
Mailadresse: damir.memic@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: www.regionh.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hvidovre Hospital, Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre.
NUTS-kode DK012,DK011
33111610, 33113100
Del IV: Procedure
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Indkøbet vurderes at være omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudslovens § 80 stk. 3, nr. 2, idet: o der foretages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør (Siemens A/S Healthcare) til udvidelse af allerede foretagne installationer. o et leverandørskifte ville gøre det nødvendigt for Ordregiver at anskaffe udstyr, som på grund af en forskel i teknisk beskaffenhed ville medføre teknisk uforenelighed eller uforholdsmæssigt store økonomiske ulemper.
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
o der foretages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør (Siemens A/S Healthcare) til udvidelse af allerede foretagne installationer.
o et leverandørskifte ville gøre det nødvendigt for Ordregiver at anskaffe udstyr, som på grund af en forskel i teknisk beskaffenhed ville medføre teknisk uforenelighed eller uforholdsmæssigt store økonomiske ulemper.
Klagenævnet for Udbud
Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, Kampmannsgade 1
1780 København V
DANMARK
Mailadresse: klfu@eogs.dk
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om håndhævelse af
udbudsreglerne mv. § 4, stk. 1.
Klage over Ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse
af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at
klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være
indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100