23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 132-422352
Offentliggjort
12.07.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af implantater til osteosyntese og rekonstruktion


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: mbu@rn.dk
Telefon: +45 21596653
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373859&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373859&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af implantater til osteosyntese og rekonstruktion.

Sagsnr.: U339MBA23
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100 Ortopædiske implantater
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af Implantater til osteosyntese og rekonstruktion opdelt på følgende områder:

-Traume

-Børn

-Alloplastik

-Fod

-Hånd

-Skuldre

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 38 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese til små og mellemstore knogler

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
33141770 Artikler til behandling af frakturer, søm og plader
33183300 Udstyr til osteosyntese
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 180.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 180 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 250 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese med skrue og kabelfiksation (Femur periprotesefrakturer)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 25.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 25 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 40 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Distal femur

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 40.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 40 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 60 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Proximal Tibia

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 60.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 60 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 80 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Proximal femur marvsøm

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 400 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 700 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Femur marvsøm, antegrad, marvsøm

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 15 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 25 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Femur marvsøm, retrograd, marvsøm

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 15 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 25 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tibia marvsøm

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 70.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 70 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 100 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Proximal femur, Collum implantater

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 300.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 300 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 450 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kanylerede skruer

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 200 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 300 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ring fiksations system

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 100 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 150 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fleksible marvsøm

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 140.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 140 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 200 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese med skrue og kabelfiksation med trochanter hook

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 25.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 25 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 40 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese fodkirurgi

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 50 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 75 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Store kompressionsskruer

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 100 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 150 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Små kompressionsskruer

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 150.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 150 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 225 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Distal radius/antebrachium

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 370.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 370 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 520 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese håndkirurgi

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 30 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 45 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ekstern fiksation håndled

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 20 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 30 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kompressionsskruer uden hoved

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 30 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 45 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Proximal humerus

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 50 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 75 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Distal humerus og olecranon

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 35.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 35 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 50 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinneosteosyntese - Clavicula

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 50 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 75 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Humerus marvsøm

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141760 Skinner til fiksering af frakturer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Implantater til osteosyntese og rekonstruktion

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

"Antallet i II. 2.6 er oplyst i forventet antal årlige behandlinger.

Aftalens forventet anslået antal behandlinger er 10 stk. pr. år - Maksimal forventet anslået antal behandlinger er 15 stk. pr. år.

Det må antages, at der kan ske pludselige op- eller nedjusteringer i antal af operationer indenfor sundhedssektoren, dermed vil antallet af behandlinger kunne stige eller falde."

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
I tilfælde af rammeaftaler – begrundelse for enhver løbetid over 4 år:

Da der er tale om produkter, som skal anvendes i forbindelse med operationer, er der i denne sammenhæng et væsentligt hensyn at tage til de berørte patienter. Med en kontraktperiode på mere end 4 år, skal Ordregiver således ikke ligeså ofte bevæge sig op ad en læringskurve med den deraf følgende øgede risiko for fejl ved et eventuelt leverandør- og produktskifte.

IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/09/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/09/2023
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ikke adgang til åbning af tilbud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.

Såfremt tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres tilbudsgiver til — hurtigst muligt — at gøre Ordregiver opmærksom herpå, og Ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer.

Udkast til Kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for de udbudte ydelser og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem Ordregiver og den vindende tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt tilbudsgiver finder anledning hertil.

Ordregiver ser gerne, at spørgsmål opstilles på listeform med angivelse af det sted i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.

Spørgsmål sendes til Ordregiver via »tilbudsgiver spørgsmål og svar« i CTM, jf. pkt.2.

Spørgsmål, der er Ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbuds-materialet, jf. pkt. 4, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, kan alene forventes at blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare spørgsmålene senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.

Bemærk følgende: Såfremt der måtte opstå behov for at offentliggøre yderligere oplysninger senere end 6 dage før tilbudsfristen, vil tilbudsfristen blive forlænget.

Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM. Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.

• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).

• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/07/2023

Send til en kollega

0.063