Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373519&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Gips, polster og bandage - 2
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Nilsson
E-mail: afn@rn.dk
Telefon: +45 29419774
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: afn@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: afn@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: afn@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjælland.dk
Postadresse: Konges Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: afn@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk
Del II: Genstand
Gips, polster og bandage - 2
Udbuddet omfatter gips, polster og bandage produkter. Udbuddet er et fælles udbud hvor Region Midtjylland, Syddanmark og Sjælland også deltager på angivne delaftaler. Region Hovedstaden deltager på option på angivne delaftaler
3 - Semi rigid polyester bandage i ruller
Udbuddet omfatter gips, polster og bandage produkter. Udbuddet er et fælles udbud hvor Region Midtjylland, Syddanmark og Sjælland også deltager på angivne delaftaler. Region Hovedstaden deltager på option på angivne delaftaler
Region Hovedstaden deltager på option. Fristen for udnyttelsen af optionen er den 30.06.2025
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 3 - Semi regid polyester bandage i ruller
9374 meter og 15936 meter
Delaftale 19 - Fikseret armslynge
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 19 - Fikseret armslynge
9382 stk. og 15949 stk.
Delaftale 22 -Strop til dobbeltfinger
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter.
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 22 – Strop til dobbeltfinger
28691 stk. og 48775 stk.
Delaftale 24 - Fingerforbinding - Steril
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter.
Region Hovedstaden deltager på option. Fristen for udnyttelsen af optionen er den 30.06.2025
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 24 – Fingerforbinding - Steril:
46362 stk. og 78815 stk.
Delaftale 25 - Vatpinde
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter.
Region Hovedstaden deltager på option. Fristen for udnyttelsen af optionen er den 30.06.2025
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 25 - Vatpinde
3309801 stk. og 5626662 stk.
Delaftale 27 - Næsetampon med ballon
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter.
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 27 - Næsetampon med ballon
2311 stk. og 3929 stk.
Delaftale 28 - Næseforbinding post-operativ
Udbuddet omfatter Gips-, polster- og bandage produkter.
Samlet anslåede og maksimale forbrug, 28 - Næseforbinding post-operativ
4060 stk. og 6902 stk
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske
udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder
vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på
denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at
Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis
Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne
ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4).
VI.4)
VI.4.1)
VI.4.2)
VI.4.3)
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder
vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive
udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk
yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld,
hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og
denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4).
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer
EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige
kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller
juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for Tilbudsgivers og evt. underleverandørers
etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på
ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en Tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk