Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=376807&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Levering af Social- og Sundheds-ydelser til AsylSyd
Tønder Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Levering af Social- og Sundheds-ydelser til AsylSyd
Udbuddet omhandler levering af ydelser inden for sociale foranstaltninger, pædagogiske- og sundhedsfaglige indsatser gældende for beboere på AsylSyds indkvarteringssteder herunder også privat indkvarterede og beboere på plejehjem.
6270 Tønder
Udbuddet omhandler levering af ydelser inden for sociale foranstaltninger, pædagogiske- og sundhedsfaglige indsatser gældende for beboere på AsylSyds indkvarteringssteder herunder også privat indkvarterede og beboere på plejehjem.
AsylSyd driver pt opholdscentre i:
- Hviding
- Løgumkloster
- Augustenborg
Derudover driver AsylSyd et børnecenter i Tønder
Oplyst volumen under pkt. II.1.5, er under forudsætning af en kontrakt periode på samlet 4 år.
Omsætningen tager ikke højde for eventuelle flygtningekrise, som vil kunne medføre et markant større behov for Social- og Sundheds-ydelser igennem kontraktperioden, såfremt dette skulle opstå.
Maksimalt volumentræk på rammeaftalen angives til 15.000.000 kr. årligt
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egnethedskriterier:
- Tilbudsgivers egenkapital for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
- Tilbudsgivers omsætning for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
- Tilbudsgivers soliditetsgrad for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
- Tilbudsgivers referenceliste over betydeligste sammenlignelige leverancer – og størrelser, indenfor de sidste 3 år.
Oplysninger skal gengives i ESPD`en.
Mindstekrav til egenkapital, omsætning, soliditetsgrad og referenceliste er oplyst i udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Tildelingskriterier:
- Pris fordelt på personaleprofiler - 65%
- kvalitet baseret på tilbudsgivers løsningssvar - 35%
Evalueringsmetodik i forhold til indkomne tilbud er gengivet i udbudsbetingelserne
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk