23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 170-533398
Offentliggjort
05.09.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af rygkirurgi - genudbud af delkontrakt 1 og 2


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanna Gretarsdottir
E-mail: johgre@rm.dk
Telefon: +45 24230242
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=378353&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=378353&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rygkirurgi - genudbud af delkontrakt 1 og 2

Sagsnr.: 1-23-4-101-28-22
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100 Ortopædiske implantater
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Produkter til Rygkirurgi. Delkontrakt 1 Perkutan minimal invasiv kirurgi, pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS) og delkontrakt 2 Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom og deformitetssæt til Region Midtjylland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 59 679 204.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Perkutan minimal invasiv kirurgi, pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus d

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33184100 Kirurgiske implantater
33183100 Ortopædiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Perkutan minimal invasiv kirurgi, pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS).

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i Kontraktens løbetid er 9.000.000,00 og Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i Kontraktens løbetid er 11.700.000,00.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom og defor

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33184100 Kirurgiske implantater
33183100 Ortopædiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom og deformitetssæt.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50 679 204.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i Kontraktens løbetid er 50.679.204,00 og Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i Kontraktens løbetid er 65.882.964,00.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 6
I tilfælde af rammeaftaler – begrundelse for enhver løbetid over 4 år:

I forbindelse med en eventuel overgang til nye produkter være en betydelig oplæringsperiode for det sundhedspersonale, som skal gøre brug af produkterne såfremt en ny leverandør vinder udbuddet. Da der er tale om produkter, som skal anvendes i forbindelse med komplicerede operationer i ryggen, er der i denne sammenhæng et ekstraordinært og væsentlig hensyn at tage til de berørte patienter.

IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/10/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 02/10/2023
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/08/2023

Send til en kollega

0.047