Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=379476&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af fleksible engangsbronkoskoper
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Jensen
E-mail: Thomas.Jensen@stab.rm.dk
Telefon: +45 21385766
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Udbud af fleksible engangsbronkoskoper
Udbuddet vedrører indkøb af fleksible engangsbronkoskoper, primært til brug i anæstesien, herunder tilhørende trolleys og monitorer.
I forbindelse med kontraktindgåelsen vil der blive udfærdiget separat Kontrakt og Kontraktbilag (undtagen Kontraktbilag 5, som allerede indgår i udbudsmaterialet i et eksemplar for hver deltagende Region) for hver af de øvrige deltagende Regioner.
Udbuddet vedrører indkøb af fleksible engangsbronkoskoper, primært til brug i anæstesien, herunder tilhørende trolleys og monitorer. I forbindelse med kontraktindgåelsen vil der blive udfærdiget separat Kontrakt og Kontraktbilag (undtagen Kontraktbilag 5, som allerede indgår i udbudsmaterialet i et eksemplar for hver deltagende Region) for hver af de øvrige deltagende Regioner.
Følgende 3 regioner deltager i udbuddet på option og kan tiltræde udbuddet frem til d. 01.05.2028:
Region Syddanmark
Region Sjælland
Region Hovedstaden
Den samlede forventede indkøbsvolumen i Kontraktens løbetid er følgende:
Engangsbronkoskoper: 22.600 stk.
Monitorer: 265 stk.
Trolleys: 170 stk.
Samlet maksimal antal styk i Kontraktens løbetid:
Engangsbronkoskoper: 29.200 stk.
Monitorer: 400 stk.
Trolleys: 290 stk.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal mængde, se udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om Tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.
Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar.
Den vindende tilbudsgiver skal udfylde og underskrive udbudsbilag 3 som erklæring på at tilbudsgiveren ikke er en del af den personkreds, der fremgår af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, artikel 5k, nr.1 (som indsat ved af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022, artikel 1,nr.23), og som derfor ikke må tildeles offentlige kontrakter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbydes hvert 4. år.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen.
[Region Nordjylland[, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11]]
[Region Syddanmark[, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11]]
[Region Sjælland[, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11]]
[Region Hovedstaden[, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11]]
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den 01.03.2028 for den Tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende Tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere Regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0