Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=353667&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
PCI/KAG artikler (Iskæmi)
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
PCI/KAG artikler (Iskæmi)
Indkøb af stents, PCi ballon katetre, KAG/PCI katetre, PCI wirer til intrakoronar trykmåling, PCI artikler, KAG/PCI sheathsæt, KAG/PCI hæmostase artikler (radialis/femoralis).
Delaftale 1 PCI stents Medicinafgivende
Indkøb af PCI stents medicinafgivende fordelt på op til 3 delaftaler.
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse i 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 2 PCI ballon katetre
Indkøb af PCI ballon katetre.
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 3 KAG/PCI katetre
Indkøb af KAG/PCI katetre.
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 4 PCI wire til intrakoronar trykmåling
Indkøb af PCI wirer til intrakoronar trykmåling.
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 5A PCI artikler - Trykpumper
Indkøb af PCI artikler (trykpumpe).
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 6 KAG/PCI sheathsæt
Indkøb af KAG/PCI sheathsæt.
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 7 KAG/PCI hæmostase artikler - Radialis adgang
Indkøb af KAG/PCI hæmostase artikler (radialis adgang).
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 8 KAG/PCi hæmostase artikler - Femoralis adgang
Indkøb af KAG/PCI hæmostase artikler (femoralis adgang).
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Delaftale 5B PCI artikler - Y-rør
Indkøb af PCI artikler (Y-rør).
Det anslåede antal styk og det maksimale antal styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Forlængelse 1 x op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. Udbudsbetingelserne.
Socialt ansvar m.. - der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere i udkast til kontrakt pkt. 7.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt.tilbud, stille spørgsmål m.m.
Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens§ 138.
Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § 153 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135 og 137.
For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen.
For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk.1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret.
Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk