23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 104-185420
Offentliggjort
01.06.2016
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Socialstyrelsen

Opdateringer

Annullering
(09.06.2016)

Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.

Leverandør til specialrådgivning, udredning, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab, KaS-udbud a


Socialstyrelsen

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 18, 1.
Odense
5000
DANMARK
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
Telefon: +45 41932549
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Leverandør til specialrådgivning, udredning, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab, KaS-udbud a.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 - DA30
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen.

http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud findes følgende links vedrørende nærværende udbud under »KaS-udbud a«:

o Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a

o Udbudsmateriale, KaS-udbud a

o Udbudsbekendtgørelse, KaS-udbud a

o Udkast til kontrakt, KaS-udbud a

o Bilag til udbudsmateriale, KaS-udbud a.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 26 607 260.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

 

Danmark.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Dette udbud er omfattet af reglerne i Udbudslovens afsnit III om indkøb af sociale ydelser. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling efter udbudsbekendtgørelse, og indledes med en prækvalifikationsfase. Herefter følger en tilbudsfase for de prækvalificerede leverandører og en forhandlingsrunde, hvor der kan forhandles om alle forhold i tilbud og kontrakt, dog ikke om grundlæggende forhold i udbuddet.

Prækvalifikationsfasen har til formål at udvælge den eller de leverandører, som vurderes at være bedst egnede til at byde ind på løsning af den udbudte opgave. I det omfang det er muligt, vil Socialstyrelsen prækvalificere 3 ansøgere, som herefter får mulighed for at afgive tilbud på selve løsningen af opgaven. Udbuddet kan dog gennemføres, selvom der måtte værre færre ansøgere end 3.

Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. Ydelserne vedrører:

— Specialrådgivningsydelser på baggrund af henvendelser fra borgere og fagprofessionelle. Rådgivningen gives til borgere, pårørende og fagpersoner i form af enkeltstående rådgivningssamtaler eller længerevarende rådgivningsforløb.

— Udredning af borgere herunder undersøgelse og vurdering af for eksempel funktionsevne/funktionsnedsættelse og/eller andre forhold, der har eller kan få betydning for en borgers fremtidige livssituation.

— Vidensarbejde herunder indsamling, udvikling, bearbejdning og formidling af faglig viden. Den viden, der arbejdes med, er aktuelt bedste viden i forhold til den enkelte målgruppe f.eks. i form af metodeudvikling eller udvikling af vidensgrundlaget i forhold til målgruppe og

indsatser.

— Kursusvirksomhed i form af kortere undervisningsforløb inden for et afgrænset emne i relation til den enkelte målgruppe.

— Materialeproduktion i form af fremstilling af konkrete materialer, der skal kompensere for en funktionsnedsættelse i en undervisningssituation eller i forbindelse med leg og læring herunder forskellige typer af undervisningsmaterialer. De producerede materialer kan være

fysiske eller digitale produkter.

Yderligere definitioner heraf kan findes via www.socialebegreber.dk

Opgaven tildeles på grundlag af tildelingskriteriet »Bedste forhold mellem pris og kvalitet«, vurderet på grundlag af kriterier anført i pkt. 2.8 i udbudsmaterialet. Pris indgår ikke som del af tildelingskriterierne, da ordregiver har fastlagt den pris, som skal lægges til grund for tilbuddet.

http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud findes følgende links vedrørende KaS-udbud under »KaS-udbud a«:

o Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a

o Udbudsmateriale, KaS-udbud a

o Udbudsbekendtgørelse, KaS-udbud a

o Udkast til kontrakt, KaS-udbud a

o Bilag til udbudsmateriale, KaS-udbud a.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 26 607 260.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af, at der skal foretages en udvælgelse blandt de indkomne ansøgninger om prækvalifikation, vil det ske på grundlag af en vurdering af hvor omfattende, relevant og dækkende erfaring ansøger har med levering af de specialiserede ydelser til målgruppen, som udbuddet omfatter. Vurderingen vil ske på grundlag af ansøgers besvarelse af opstillede spørgsmål vedr. specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion, som fremgår af dokumentet »Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a«.

I det omfang det er muligt vil Socialstyrelsen prækvalificere 3 ansøgere, som herefter får mulighed for at afgive tilbud på selve løsningen af opgaven. Udbuddet kan dog gennemføres, selvom der måtte værre færre ansøgere end 3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Udkast til kontrakt vil danne grundlaget for indgåelse af aftale med den valgte leverandør. Udkastet til kontrakt beskriver parternes overordnede forpligtelser, de formelle rammer og procedurer i forbindelse med gennemførelsen af kontrakten. Det vil i forhandlingsforløbet være muligt at drøfte og beskrive nærmere detaljer om ydelserne og samarbejde mv.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 29/07/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 05/08/2016
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/05/2016

Send til en kollega

0.049