Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Opdateringer
Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.
Leverandør til specialrådgivning, udredning, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab, KaS-udbud a
Socialstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26144698
Edisonsvej 18, 1.
Odense
5000
DANMARK
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
Telefon: +45 41932549
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud
Del II: Genstand
Leverandør til specialrådgivning, udredning, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab, KaS-udbud a.
Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen.
På http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud findes følgende links vedrørende nærværende udbud under »KaS-udbud a«:
o Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a
o Udbudsmateriale, KaS-udbud a
o Udbudsbekendtgørelse, KaS-udbud a
o Udkast til kontrakt, KaS-udbud a
o Bilag til udbudsmateriale, KaS-udbud a.
Danmark.
Dette udbud er omfattet af reglerne i Udbudslovens afsnit III om indkøb af sociale ydelser. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling efter udbudsbekendtgørelse, og indledes med en prækvalifikationsfase. Herefter følger en tilbudsfase for de prækvalificerede leverandører og en forhandlingsrunde, hvor der kan forhandles om alle forhold i tilbud og kontrakt, dog ikke om grundlæggende forhold i udbuddet.
Prækvalifikationsfasen har til formål at udvælge den eller de leverandører, som vurderes at være bedst egnede til at byde ind på løsning af den udbudte opgave. I det omfang det er muligt, vil Socialstyrelsen prækvalificere 3 ansøgere, som herefter får mulighed for at afgive tilbud på selve løsningen af opgaven. Udbuddet kan dog gennemføres, selvom der måtte værre færre ansøgere end 3.
Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med høretab samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. Ydelserne vedrører:
— Specialrådgivningsydelser på baggrund af henvendelser fra borgere og fagprofessionelle. Rådgivningen gives til borgere, pårørende og fagpersoner i form af enkeltstående rådgivningssamtaler eller længerevarende rådgivningsforløb.
— Udredning af borgere herunder undersøgelse og vurdering af for eksempel funktionsevne/funktionsnedsættelse og/eller andre forhold, der har eller kan få betydning for en borgers fremtidige livssituation.
— Vidensarbejde herunder indsamling, udvikling, bearbejdning og formidling af faglig viden. Den viden, der arbejdes med, er aktuelt bedste viden i forhold til den enkelte målgruppe f.eks. i form af metodeudvikling eller udvikling af vidensgrundlaget i forhold til målgruppe og
indsatser.
— Kursusvirksomhed i form af kortere undervisningsforløb inden for et afgrænset emne i relation til den enkelte målgruppe.
— Materialeproduktion i form af fremstilling af konkrete materialer, der skal kompensere for en funktionsnedsættelse i en undervisningssituation eller i forbindelse med leg og læring herunder forskellige typer af undervisningsmaterialer. De producerede materialer kan være
fysiske eller digitale produkter.
Yderligere definitioner heraf kan findes via www.socialebegreber.dk
Opgaven tildeles på grundlag af tildelingskriteriet »Bedste forhold mellem pris og kvalitet«, vurderet på grundlag af kriterier anført i pkt. 2.8 i udbudsmaterialet. Pris indgår ikke som del af tildelingskriterierne, da ordregiver har fastlagt den pris, som skal lægges til grund for tilbuddet.
På http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud findes følgende links vedrørende KaS-udbud under »KaS-udbud a«:
o Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a
o Udbudsmateriale, KaS-udbud a
o Udbudsbekendtgørelse, KaS-udbud a
o Udkast til kontrakt, KaS-udbud a
o Bilag til udbudsmateriale, KaS-udbud a.
I tilfælde af, at der skal foretages en udvælgelse blandt de indkomne ansøgninger om prækvalifikation, vil det ske på grundlag af en vurdering af hvor omfattende, relevant og dækkende erfaring ansøger har med levering af de specialiserede ydelser til målgruppen, som udbuddet omfatter. Vurderingen vil ske på grundlag af ansøgers besvarelse af opstillede spørgsmål vedr. specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion, som fremgår af dokumentet »Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud a«.
I det omfang det er muligt vil Socialstyrelsen prækvalificere 3 ansøgere, som herefter får mulighed for at afgive tilbud på selve løsningen af opgaven. Udbuddet kan dog gennemføres, selvom der måtte værre færre ansøgere end 3.
Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udkast til kontrakt vil danne grundlaget for indgåelse af aftale med den valgte leverandør. Udkastet til kontrakt beskriver parternes overordnede forpligtelser, de formelle rammer og procedurer i forbindelse med gennemførelsen af kontrakten. Det vil i forhandlingsforløbet være muligt at drøfte og beskrive nærmere detaljer om ydelserne og samarbejde mv.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk