Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/viborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=140896
Udbyder
Viborg kommune
Udbud af El-kørestole til Jysk Fællesindkøb
Viborg kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
E-mail: ahmi@viborg.dk
Telefon: +45 87878787
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.viborg.dk
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8382
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.favrskov.dk
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Ndr. Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9500
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
CVR-nummer: 29189986
Postadresse: Torvet 3
By: Grenå
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8500
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.norddjurs.dk
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 88
By: Støvring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9530
Land: Danmark
E-mail: indk@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Skanderborg Fælles 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8660
Land: Danmark
E-mail: indkob@skanderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skanderborg.dk
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7800
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8400
Land: Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
Udbud af El-kørestole til Jysk Fællesindkøb
Udbuddet vedrører indkøb og levering af el-kørestole fordelt på 3 delaftaler.
Delaftale 1 - Elkørestol, primært til indendørs brug (Klasse A, B)
Se venligst bilag 2 - Kravspecifikation samt bilag 3 - Tilbudsliste for nærmere information. Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver.Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 50 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed i den demografiske udvikling i kommunerne, sundhedskriser mv.Den maksimale værdi i alt vil være 8.700.000 og pr. delaftale vil det være: Delaftale 1: 1.800.000, Delaftale 2: 4.500.000 og Delaftale 3: 2.400.000.
Aftalen kan forlænges 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder. Opsigelsesvilkår fremgår af aftalens pkt. 3.
Delaftale 2 - Centerdrevet elkørestol, til indendørs og udendørs brug (klasse B)
Se venligst bilag 2 - Kravspecifikation samt bilag 3 - Tilbudsliste for nærmere information. Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver.Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 50 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed i den demografiske udvikling i kommunerne, sundhedskriser mv.Den maksimale værdi i alt vil være 8.700.000 og pr. delaftale vil det være: Delaftale 1: 1.800.000, Delaftale 2: 4.500.000 og Delaftale 3: 2.400.000.
Aftalen kan forlænges 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder. Opsigelsesvilkår fremgår af aftalens pkt. 3.
Delaftale 3 – Forhjulstrukket elkørestol, til indendørs og udendørs brug (klasse B)
Se venligst bilag 2 - Kravspecifikation samt bilag 3 - Tilbudsliste for nærmere information. Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver.Den samlede maksimale værdi pr. delaftale er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 50 %. Dette begrundet i en stor usikkerhed i den demografiske udvikling i kommunerne, sundhedskriser mv.Den maksimale værdi i alt vil være 8.700.000 og pr. delaftale vil det være: Delaftale 1: 1.800.000, Delaftale 2: 4.500.000 og Delaftale 3: 2.400.000.
Aftalen kan forlænges 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder. Opsigelsesvilkår fremgår af aftalens pkt. 3.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr. pr. år. Leverandøren skal på Ordregiverens anmodning godtgøre forsikringens eksistens og omfang.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må Tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil Ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation: - Vedr. udelukkelsesgrunde: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske Tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk