23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 106-188722
Offentliggjort
03.06.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Horsens Kommune

Vindere

Delaftale 2 — Levering af udviklingsforløb for aktivitetsparate unge

(22.11.2016)
Udviklingshuset ApS
Torvet 24
8700 Horsens

Delaftale 4 — Levering af et forløb for personer visiteret til fleksjob

(22.11.2016)
Job Vision A/S
Lersø Parkallé 42-44
2100 København Ø

Delaftale 3 — Levering af læring- og udviklingsforløb

(22.11.2016)
Udviklingshuset ApS
Torvet 24
8700 Horsens

Delaftale 1 — Levering af mentorindsats

(22.11.2016)
Jobinplace
Grønlandsvej 3, 3.
8700 Horsens

Delaftale 5 — Levering af udviklings- og opkvalificeringsforløb for personer visiteret til ressourceforløb

(22.11.2016)
Væksthuset
Sundholmvej 34, 1.
2300 København S

Levering af beskæftigelsesrettede forløb ved Jobcenter Horsens


Horsens Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Horsens Kommune
29189889
Horsens
8700
DANMARK
Kontaktperson: Rikke Knudsen
E-mail: udbud@horsens.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://horsens.dk/Erhverv/Udbud

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.horsenskom.dk/Erhverv/Udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Horsens Kommune
29189889
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
DANMARK
Kontaktperson: Rikke Knudsen
E-mail: udbud@horsens.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://horsens.dk/

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering af beskæftigelsesrettede forløb ved Jobcenter Horsens.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
75131000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet består af 5 delaftaler:

— Delaftale 1: Mentorindsats

— Delaftale 2: Personer visiteret til udviklingsforløb for aktivitetsparate unge

— Delaftale 3: Læring og udviklingsforløb

— Delaftale 4: Personer visiteret til fleksjob

— Delaftale 5: Udviklings- og opkvalificeringsforløb for personer visiteret til ressourceforløb.

Der kan for alle delaftaler maksimum prækvalificeres 5 tilbudsgivere pr. delaftale.

Der kan frit ansøges om prækvalifikation på 1, flere eller alle af de udbudte delaftaler. Der kan ikke ansøges om prækvalifikation på dele af én enkelt delaftale.

Den enkelte Ansøger kan blive prækvalificeret mellem 0 til det antal delaftaler de har søgt om prækvalifikation til.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Mentorindsats

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312310
85312300
75130000
85312320
75131000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Med indeværende delaftale ønsker Horsens Kommune at skabe grundlag for, at personer med ret til mentorindsats bringes nærmere en mulighed for at kunne deltage i uddannelse eller beskæftigelse/beskæftigelsesrettet tilbud.

Målgruppe:

Samlet opgørelse over antal personer i målgruppen kan ikke anslås.

Personer der er visiteret til en mentorindsats.

Målgruppen er personer der har ret til mentor i forbindelse med løsladelse efter afsoning, personer der deltager i exitprogram, samt særligt socialt udsatte herunder hjemløse.

Formål:

Formålet med indsatsen er at bringe den ledige tættere på at kunne deltage i et beskæftigelsesrettet tilbud med henblik på at kunne vende tilbage på arbejdsmarkedet.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Personer visiteret til udviklingsforløb for aktivitetsparate unge

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75131000
85312310
85312300
75130000
85312320
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Med indeværende udbud, der rummer 2 ydelser med hver sin målgruppe, ønsker Horsens Kommune at skabe grundlag for, at:

1) unge aktivitetsparate mellem 18 og 30 år gennem et udviklingsforløb bliver gjort klar til at påbegynde uddannelse eller andre jobskabende aktiviteter og

2) at unge aktivitetsparate og uddannelsesparate i alderen 18-30 år gennem et mentorforløb, givet enten i forbindelse med — eller efter et udviklingsforløb, så den udvikling udviklingsforløbet har skabt, fastholdes.

Målgruppe udviklingsforløb:

Målgruppen er aktivitetsparate unge mellem 18 — 30 år. Målgruppen omfatter unge med komplekse sociale og/eller helbredsmæssige problemstillinger. Der kan f.eks. være tale om misbrugsproblemer, kriminalitet, psykiske lidelser og en socialt belastet baggrund.

Målgruppe mentorforløb:

Målgruppen er unge aktivitetsparate og uddannelsesparate mellem 18 -30 år. Målgruppen omfatter unge der har behov for støtte ved opstart i andet beskæftigelsesrettet forløb.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Læring- og udviklingsforløb

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75131000
85312310
85312300
85312320
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Målgruppen for dette udbud er i 2016 på omkring 300 og dermed er det indenfor denne population, at der kan blive visiteret borgere til tilbuddet, men det er ikke lig med, at alle bliver visiteret til tilbuddet.

Målgruppen opdeles i 2: Unge mellem 15-19 år og unge mellem 20-25 år.

Delaftalen omfatter således to ydelser/forløb, ét for gruppen af unge mellem 15 — 19 år, og ét for unge mellem 20 — 25 år. Krav og indhold er de samme til de to ydelser/forløb.

Målgruppe:

Unge mellem 15-25 år som ikke har gennemført en kompetencegivende uddannelse. De unge er kendetegnede ved sociale og personlige problemstillinger som gør det vanskeligt at mestre en stabil hverdag med uddannelse og job og ikke mindst at fungere med andre i større sammenhæng. En del unge vil have uhensigtsmæssig forbrug af euforiserende stoffer.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Personer visiteret til fleksjob

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75131000
85312310
85312300
75130000
85312320
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Målgruppe:

Personer som er visiteret til fleksjob.

Jobsøgningsforløbet henvender sig til personer, som har været ledige i en længere eller kortere periode efter visitationen til fleksjob.

Målgruppen omfatter såvel personer, der typisk er langt fra arbejdsmarkedet med væsentlige skånehensyn af både fysisk, psykisk og social karakter, som de personer der er tættere på arbejdsmarkedet.

Formål:

Det overordnede formål er, at hjælpe deltagerne i fleksjob hurtigst muligt. Jobsøgningsforløbet skal gennem en særlig formidlingsindsats hjælpe deltagerne i fleksjob.

I de tilfælde, hvor leverandøren i samråd med jobcentret skønner, at en person ikke kan udplaceres i fleksjob, er formålet, at der sker en afklaring af pågældendes arbejdsevne i samarbejde med jobcentret.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udviklings- og opkvalificeringsforløb for personer visiteret til resourceforløb

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75131000
85312310
85312300
75130000
85312320
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Målgruppen for dette udbud er i 2016 på omkring 200 personer og dermed er det indenfor denne population, at der kan blive visiteret borgere til tilbuddet, men det er ikke lig med, at alle bliver visiteret til tilbuddet.

Målgruppe:

Personer med komplekse problemstillinger der er visiteret til et ressourceforløb. Målgruppen er personer der deltager i et ressourceforløb og som har helbredsmæssige problemer, ved visitation til tilbuddet er den primære udfordring de psykiske problemstillinger.

Formål:

Formålet med indsatsen er at afhjælpe de psykiske udfordringer som deltageren måtte have, samt at udvikle deltagerens funktionsevne med henblik på den overordnede beskæftigelsesrettede indsats der er defineret i rehabiliteringsplanens indsatsplan.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Ansøger bedes i ansøgningen om prækvalifikation fremsende følgende informationer;

— Kontaktoplysninger på Ansøger

— Angivelse af hvilke((n) delaftale(r), der søges om prækvalifikation til

— Tilbud og prækvalifikation ikke koordineret med andre

— Underskrevet tro og love-erklæring om opfyldelse af Lov nr.1564 af 15.12.2015 §§ 135-137.

Mindstekrav:

Ansøger må ikke befinde sig i en af de nævnte udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135-137.

— Nøgletal fra de seneste 2 år

— Referenceliste over 3-5 sammenlignelige leveringer (for hver delaftale).

Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede ansøgere pr. delaftale, vil Udbyder på hver delaftale udvælge 5 ansøgere i overensstemmelse med nedenstående:

— Har mest erfaring med varetagelse af lignende eller tilsvarende opgaver.

Udbyder vil ved vurderingen af beskrivelsen lægge vægt på dokumenterede referencer. Ansøger kan lave en udvidet beskrivelse af sine erfaringer i referencelisten, denne beskrivelse vedlægges ansøgningen.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 01/07/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/06/2016

Send til en kollega

0.078