Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=381608&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Udbud af CRRT-dialysemaskiner og tilhørende forbrugsvarer
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Jensen
E-mail: stinehj@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Jensen
E-mail: stinehj@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://rn.dk/
Region Nordjylland er berettigede men ikke forpligtet til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med den vindende tilbudsgivere jf. Udbudsbetingelserne afsnit 12.1 og afsnit 12.5.2.
Del II: Genstand
Udbud af CRRT-dialysemaskiner og tilhørende forbrugsvarer
Udbuddet vedrører rammeaftale om leverancer (indkøb) af CRRT-dialysemaskiner og tilhørende forbrugsvarer. Udbuddet gennemføres for Region Sjælland samt Region Nordjylland. Region Sjælland er tovholder for selve udbudsproceduren. Region Sjælland estimerer at have behov for indkøb af mellem 9 CRRT-dialysemaskiner og 15 CRRT-dialysemaskiner i hele kontraktperioden, samt tilhørende forbrugsvarer. Region Nordjylland estimere at have behov for indkøb af op til 14 CRRT-dialysemaskiner i hele kontrakt perioden samt tilhørende forbrugsvarer. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet i sin helhed.
Udbuddet vedrører rammeaftale om leverancer (indkøb) af CRRT-dialysemaskiner og tilhørende forbrugsvarer. Udbuddet gennemføres for Region Sjælland samt Region Nordjylland og Region Syddanmark. Region Sjælland er tovholder for selve udbudsproceduren. Region Sjælland estimerer at have behov for indkøb af mellem 9 CRRT-dialysemaskiner og 15 CRRT-dialysemaskiner i hele kontraktperioden, samt tilhørende forbrugsvarer. Region Nordjylland estimere at have behov for indkøb af op til 14 CRRT-dialysemaskiner i hele kontrakt perioden samt tilhørende forbrugsvarer. Det understreges, at Ordregiver forbeholder sig retten til at foretage justeringer og tilpasninger i udbudsmaterialet, herunder Kontraktbilag 3, der vurderes nødvendige før 6 dage før tilbudsfristen. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet i sin helhed.
Udbuddet omfatter option på tilkøb til den enkelte leverance for: Uddannelsesoptioner, Serviceoptioner og Reservedele, vilkår fremgår af Kontraktbilag 3 og Udkast til Rammeaftale i øvrigt.
Region Nordjylland er berettigede men ikke forpligtede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med den vindende tilbudsgiver jf. udbudsbetingelserne afsnit 12.1 og afsnit 12.5.2
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet i sin helhed.
Se udbudsmaterialet i sin helhed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er positivt
Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er minimum 20 %.
Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel: Soliditetsgrad = (Egenkapital x 100) / Samlede aktiver
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af CRRT-dialysemaskiner samt forbrugsvarer til et hospital.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de(n) oplyste reference med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.
Af de(n) fremsende reference bør følgende fremgå:
• Kontaktinformationer på kontaktpersoner hos reference
• Økonomisk værdi på leverancen
• Tidspunkt for leverancen
Der stilles i kontrakten krav om, at Leverancerne skal ske under respekt af nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption jf. udkast til kontrakt pkt. 36
Der gælder yderligere bla. vilkår for databehandleraftale samt krav om opretholdelse af erhverv ansvars- og produktansvarsforsikring i hele leverancens forventede levetid.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud Udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1-3 og nr. 5.
Se udbudsmaterialet i sin helhed.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk