23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 110-196009
Offentliggjort
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Socialstyrelsen

Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse, KaS-udbud d


Socialstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 18, 1.
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
Telefon: +45 41932549
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse, KaS-udbud d.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 - DA30
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. På http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/kasudbud findes følgende links vedrørende nærværende udbud under KaS-udbud d:

o Materiale vedr. prækvalifikation, KaS-udbud d

o Udbudsmateriale, KaS-udbud d

o Udbudsbekendtgørelse, KaS-udbud d

o Udkast til kontrakt, KaS-udbud d

o Bilag til udbudsmateriale, KaS-udbud d.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud er omfattet af reglerne i Udbudslovens afsnit III om indkøb af sociale ydelser. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling efter udbudsbekendtgørelse, og indledes med en prækvalifikationsfase. Herefter følger en tilbudsfase for de prækvalificerede leverandører og en forhandlingsrunde, hvor der kan forhandles om alle forhold i tilbud og kontrakt, dog ikke om grundlæggende forhold i udbuddet.

Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. af vidensgrundlaget i forhold til målgruppe og indsatser.

Opgaven tildeles på grundlag af tildelingskriteriet »Bedste forhold mellem pris og kvalitet«, vurderet på grundlag af kriterier anført i pkt. 2.8 i udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bedste forhold mellem pris og kvalitet / Vægtning: 100
Pris - Vægtning: 0
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 106-188485
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse, KaS-udbud d

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes et informationsmøde for interesserede d. 15.6.2016 kl. 15-16:30. Mødet foregår hos Socialstyrelsen i Odense, mødelokale 6 på Skibhusvej 52B, 3. sal. Mødet vil blive optaget på video, og denne video vil blive gjort tilgængelig på sammen med det øvrige udbudsmateriale på Socialstyrelsens hjemmeside. Tilmelding til mødet skal ske til rso@socialstyrelsen.dk senest d. 10.6.2016.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/06/2016

Send til en kollega

0.047