Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=156377
Udbyder
Aalborg kommune
EU-udbud af rammeaftale vedrørende kørestole
Aalborg kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hanne Krogsgaard Hansen
E-mail: hanne.hansen@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af rammeaftale vedrørende kørestole
Udbud vedrører levering af Kørestole til Center for Hjælpemidler & Velfærdsteknologi bestående af Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt kommuner.
Kørestol, hjælpermanøvreret komfortkørestol med hydraulisk sædetilt
Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt kommuner.
Levering af Kørestol, hjælpermanøvreret komfortkørestol med hydraulisk sædetilt.<br>
Forventet mængde pr. år. 35 stk.Maksimal mængde for rammeaftalen 215 stk.<br><br><br>
Manuel Kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt kommuner.
Levering af Manuel Kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
Forventet mængde pr. år 240 stk.Maksimal mængde for rammeaftalen 1.440 stk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal kunne fremvise en erhvervsansvarsforsikring.
Dækningssum på minimum 10 mio. kr.
Del IV: Procedure
Aalborg
Ingen adgang ved åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk