23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.11.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

Hjemmerespiration og søvnapnø


Region Hovedstaden

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :   [Region Hovedstaden] ---
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel Hjemmerespiration og søvnapnø
Beskrivelse Udbuddet vedrører udstyr, tilhørende forbrugsartikler og andre forbrugsartikler til hjemmerespiration og søvnapnø. Samlet Maksimumværdi for udbuddet er: kr. 66.090.098,- ex moms
Identifikator for proceduren c189f240-d301-4e76-a3a3-cbf72b121fc7
Intern identifikator 23038612
Type af procedure Åben
Proceduren er en hasteprocedure No
De vigtigste kendetegn ved proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. udbudslovens §§ 56-57
2.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling :   Byen København   ( DK011 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling :   Københavns omegn   ( DK012 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling :   Nordsjælland   ( DK013 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling :   Bornholm   ( DK014 )
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 44,060,065   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 66,090,098   DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 10
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 10
2.1.6  Grunde til udelukkelse
Beskrivelse [ En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 ] ---
Beskrivelse [ Konkurs, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Bestikkelse, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Tvangsakkord, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 ] ---
Beskrivelse [ Deltagelse i kriminel organisation, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Aftaler med andre aktører med henblik på at fordreje konkurrencen, jf. udbudslovens § 137, stk 1, nr. 3. Konkurrencefordrejning som omhandlet i § 39, jf. udbudslovens § 136, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Tilsidesættelse af pligter på miljølovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Hvidvask af penge eller finansiering af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5. ] ---
Beskrivelse [ Svig, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3. ] ---
Beskrivelse [ Børnearbejde og andre former for menneskehandel, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6. ] ---
Beskrivelse [ Insolvens, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Tilsidesættelse af pligter på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Aktiver, der administreres af kurator, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Mistanke om urigtighed, tilbageholdte oplysninger, som ikke er i stand til at fremskaffe de krævede dokumenter og indhente fortrolige oplysninger under denne procedure, jf. udbudslovens § 136, nr. 3. ] ---
Beskrivelse [ Skattely, jf. udbudslovens § 134 a. ] ---
Beskrivelse [ Interressekonflikter som følge af deltagelse i udbudsproceduren, jf. udbudslovens § 136, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Direkte eller indirekte involvering i forberedelse af denne udbudsprocedure, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5. ] ---
Beskrivelse [ Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af hvervet, jf. udbudslovens § 136, nr. 4. ] ---
Beskrivelse [ Ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4. ] ---
Beskrivelse [ Tilsidesættekse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger under DDK 100.000, jf. udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 6. ] ---
Beskrivelse [ Erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Betaling af skatter og afgifter over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135 stk. 3. Betaling af skatter og afgifter under DDK 100.000, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6. ] ---
Beskrivelse [ Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet,, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4. ] ---
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt LOT-0001
Titel Invasiv respirator 1
Beskrivelse Invasiv respirator 1 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3,441,706   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 5,162,559   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0002
Titel Invasiv respirator 2
Beskrivelse Invasiv respirator 2 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2,988,275   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 4,482,413   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0003
Titel HOST
Beskrivelse Hostemaskine til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3,646,282   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 5,469,423   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0004
Titel NIV
Beskrivelse NIV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5,138,430   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 707,645   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0005
Titel ASV
Beskrivelse ASV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2,405,395   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 3,608,093   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0006
Titel Fugter
Beskrivelse Fugter til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 732,780   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 1,099,170   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0007
Titel Sug stationært
Beskrivelse Stationært sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1,638,796   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 2,458,194   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0008
Titel Sug transportabelt
Beskrivelse Transportabelt sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1,878,916   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 2,818,374   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
</div>
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0009
Titel Masker
Beskrivelse Masker til brug af hjemmepatienter. Der udbydes forskellige typer af masker.
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21,057,415   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 31,586,123   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 60
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 4
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0010
Titel Slanger
Beskrivelse Slanger til brug af hjemmepatienter ved respirationsbehandling
Intern identifikator 23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ):  33157400   Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ):  33157100   Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ingen ud over forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-07-15+02:00
Slutdato 2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Beskrivelse Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1,132,069   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 1,698,104   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 55
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) 5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-12-06+01:00   12:00:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=384640&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk, svensk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-18+01:00   12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en hemmeligholdelsesaftale
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling [ Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark ] ---
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og forbrugerstyrelsen ] ---
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2    
By Hillerød
Postnummer 3400
Land Danmark
Kontaktpunkt Lene Rosenlund
Telefon +45 29772203
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer x
By x
Land Danmark
E-mail xxx@xxx.xx
Telefon 1234
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for mægling
8.1  ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landespecifik underafdeling Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Kontaktpunkt eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :   f0e1e66b-2e28-492f-b654-c07d3b103e6b   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 2023-11-03Z   12:38:25Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på dansk  
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 00676017-2023
EUT-S-nummer 214/2023
Offentliggørelsesdato 2023-11-07Z

Send til en kollega

0.063