23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

Hjemmerespiration og søvnapnø


Region Hovedstaden

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Hjemmerespiration og søvnapnø
Beskrivelse :  Udbuddet vedrører udstyr, tilhørende forbrugsartikler og andre forbrugsartikler til hjemmerespiration og søvnapnø. Samlet Maksimumværdi for udbuddet er: kr. 66.090.098,- ex moms
Identifikator for proceduren :  c189f240-d301-4e76-a3a3-cbf72b121fc7
Intern identifikator :  23038612
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. udbudslovens §§ 56-57
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Bornholm ( DK014 )
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  44,060,065 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  66,090,098 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud :  10
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver :  10
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Konkurs :  Konkurs, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Korruption :  Bestikkelse, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs :  Tvangsakkord, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation :  Deltagelse i kriminel organisation, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning :  Aftaler med andre aktører med henblik på at fordreje konkurrencen, jf. udbudslovens § 137, stk 1, nr. 3. Konkurrencefordrejning som omhandlet i § 39, jf. udbudslovens § 136, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Tilsidesættelse af pligter på miljølovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Hvidvask af penge eller finansiering af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Svig :  Svig, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Børnearbejde og andre former for menneskehandel, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Insolvens :  Insolvens, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Tilsidesættelse af pligter på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Aktiver, der administreres af en kurator :  Aktiver, der administreres af kurator, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Mistanke om urigtighed, tilbageholdte oplysninger, som ikke er i stand til at fremskaffe de krævede dokumenter og indhente fortrolige oplysninger under denne procedure, jf. udbudslovens § 136, nr. 3.
Rent nationale udelukkelsesgrunde :  Skattely, jf. udbudslovens § 134 a.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Interressekonflikter som følge af deltagelse i udbudsproceduren, jf. udbudslovens § 136, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  Direkte eller indirekte involvering i forberedelse af denne udbudsprocedure, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af hvervet, jf. udbudslovens § 136, nr. 4.
Ophævelse eller en lignende sanktion :  Ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Tilsidesættekse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Betaling af socialsikringsbidrag :  Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger under DDK 100.000, jf. udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 6.
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Betaling af skatter og afgifter :  Betaling af skatter og afgifter over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135 stk. 3. Betaling af skatter og afgifter under DDK 100.000, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet,, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0001
Titel :  Invasiv respirator 1
Beskrivelse :  Invasiv respirator 1 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  3,441,706 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  5,162,559 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0002
Titel :  Invasiv respirator 2
Beskrivelse :  Invasiv respirator 2 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,988,275 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  4,482,413 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0003
Titel :  HOST
Beskrivelse :  Hostemaskine til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  3,646,282 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  5,469,423 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0004
Titel :  NIV
Beskrivelse :  NIV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  5,138,430 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  707,645 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0005
Titel :  ASV
Beskrivelse :  ASV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,405,395 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  3,608,093 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0006
Titel :  Fugter
Beskrivelse :  Fugter til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  732,780 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,099,170 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0007
Titel :  Sug stationært
Beskrivelse :  Stationært sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,638,796 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,458,194 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH</div>
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0008
Titel :  Sug transportabelt
Beskrivelse :  Transportabelt sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,878,916 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,818,374 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0009
Titel :  Masker
Beskrivelse :  Masker til brug af hjemmepatienter. Der udbydes forskellige typer af masker.
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  21,057,415 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  31,586,123 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  4
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0010
Titel :  Slanger
Beskrivelse :  Slanger til brug af hjemmepatienter ved respirationsbehandling
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen ud over forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,132,069 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,698,104 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Registreringsnummer :  29190623
Postadresse :  Kongens Vænge 2
By :  Hillerød
Postnummer :  3400
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Lene Rosenlund
Telefon :  +45 29772203
Internetadresse :  https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer :  x
By :  x
Land :  Danmark
E-mail :  xxx@xxx.xx
Telefon :  1234
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for mægling
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
10.  Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres :  f0e1e66b-2e28-492f-b654-c07d3b103e6b-01
Hovedårsagen til ændringen :  Ajourførte oplysninger
Beskrivelse :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0001
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0002
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0003
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0004
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0005
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0006
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0007
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0008
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0009
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0010
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  7bc74d17-47a1-42e5-bcef-7b36be1494b1 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-14Z 12:26:53Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00762265-2023
EUT-S-nummer :  242/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-15Z

Send til en kollega

0.095