Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
EU-udbud på parykker og toupéer
(30.12.2016)
Klippehjørnet
Voldgade 11b
5700 Svendborg
EU-udbud på parykker og toupéer
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
59125117
Gråbjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Andersen
Telefon: +45 72531190
E-mail: biran@fmk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59779243.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud på parykker og toupéer.
Udbuddet vedrører levering af parykker og touper til borgere, der har § 112 bevilling til kommunerne i Fællesindkøb Fyn: Faaborg-Midtfyn Kommune Kerteminde Kommune Langeland Kommune Nordfyns Kommune Nyborg Kommune Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Lov nr. 1564 af 15.12.2015 (Udbudsloven), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene og som opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Se ovenfor.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk