Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sydddanmark
Udbud af implantater til kæbekirurgi
Region Sydddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Category Manager Karsten Kirkegaard
E-mail: kk@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Chefkonsulent Mia Søderberg
Telefon: +45 38665822
E-mail: mia.soederberg@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Udbudsansvarlig indkøber Hanne Fjeldgaard Arensbach
Telefon: +45 78410003
E-mail: hanne.arensbach@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Udbudskoordinator Jesper Damgaard Schwartzbach
Telefon: +45 93566051
E-mail: jeds@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbud af implantater til kæbekirurgi.
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros varetager udbud af kæbekirurgiske osteosynteseprodukter på 4 regioners vegne, således at der kan foretages indkøb heraf til de 4 regioners kæbekirurgiske afdelinger. Endvidere omfatter udbuddet de instrumenter, der anvendes i tilknytning hertil samt en række tilknyttede ydelser, navnlig vedrørende uddannelse og service.
Udbuddet er opdelt i 2 delkontrakter: Delkontrakt 1 som omfatter Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland, og Delkontrakt 2 som omfatter Region Hovedstaden.
Delkontrakt 1 indeholder option på et virtuelt planlægningssystem.
Delkontrakt 2 er inkl. et virtuelt planlægningssystem.
Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. pkt. II.1.4) samt udbudsmaterialet.
Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland ønsker tilbud på et virtuelt planlægningssystem som option, jf. rammerne herfor i udbudsbetingelserne. Leverandørerne er ikke forpligtede til at afgive tilbud herpå, og regionerne er ikke forpligtede til at benytte optionen.
Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Hovedstaden
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. pkt. II.1.4. samt udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland
Del V: Kontrakttildeling
Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Hovedstaden
Del VI: Supplerende oplysninger
Alle modtagne tilbud var ukonditionsmæssige, og ordregiver overgik derfor til udbud med forhandling. Forløbet har afdækket en række problemstillinger i forhold til de enkelte tilbud og udbudsmaterialet. Herunder er ordregiver i forbindelse med tilbudsvurderingen blevet opmærksom på en væsentlig uklarhed i udbudsmaterialet vedrørende den sporbarhedsløsning, der skal anvendes i Region Hovedstaden og i Region Sjælland. Kravet har afgørende betydning for et tilbuds konditionsmæssighed. Udbuddet kan ikke føre til tildeling uden væsentlig risiko og kan ikke føre til et resultat, som alle regioner vurderer er hensigtsmæssigt i forhold til deres behov. Kontrakterne vil blive udbudt igen på ændrede vilkår.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
— Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
— Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 3.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk