23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 132-237438
Offentliggjort
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sydddanmark

Udbud af implantater til kæbekirurgi


Region Sydddanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sydddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Category Manager Karsten Kirkegaard
E-mail: kk@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Chefkonsulent Mia Søderberg
Telefon: +45 38665822
E-mail: mia.soederberg@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Udbudsansvarlig indkøber Hanne Fjeldgaard Arensbach
Telefon: +45 78410003
E-mail: hanne.arensbach@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Udbudskoordinator Jesper Damgaard Schwartzbach
Telefon: +45 93566051
E-mail: jeds@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af implantater til kæbekirurgi.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33184100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros varetager udbud af kæbekirurgiske osteosynteseprodukter på 4 regioners vegne, således at der kan foretages indkøb heraf til de 4 regioners kæbekirurgiske afdelinger. Endvidere omfatter udbuddet de instrumenter, der anvendes i tilknytning hertil samt en række tilknyttede ydelser, navnlig vedrørende uddannelse og service.

Udbuddet er opdelt i 2 delkontrakter: Delkontrakt 1 som omfatter Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland, og Delkontrakt 2 som omfatter Region Hovedstaden.

Delkontrakt 1 indeholder option på et virtuelt planlægningssystem.

Delkontrakt 2 er inkl. et virtuelt planlægningssystem.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000
72212180
33197000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Jf. udbudsmaterialet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Jf. pkt. II.1.4) samt udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kriterierne er oplyst i udbudsmaterialet / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland ønsker tilbud på et virtuelt planlægningssystem som option, jf. rammerne herfor i udbudsbetingelserne. Leverandørerne er ikke forpligtede til at afgive tilbud herpå, og regionerne er ikke forpligtede til at benytte optionen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Hovedstaden

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000
72212180
33197000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Jf. udbudsmaterialet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Jf. pkt. II.1.4. samt udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kriterierne er nærmere oplyst i udbudsmaterialet / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 024-037617
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Levering af kæbekirurgiske implantater til Region Hovedstaden

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Alle modtagne tilbud var ukonditionsmæssige, og ordregiver overgik derfor til udbud med forhandling. Forløbet har afdækket en række problemstillinger i forhold til de enkelte tilbud og udbudsmaterialet. Herunder er ordregiver i forbindelse med tilbudsvurderingen blevet opmærksom på en væsentlig uklarhed i udbudsmaterialet vedrørende den sporbarhedsløsning, der skal anvendes i Region Hovedstaden og i Region Sjælland. Kravet har afgørende betydning for et tilbuds konditionsmæssighed. Udbuddet kan ikke føre til tildeling uden væsentlig risiko og kan ikke føre til et resultat, som alle regioner vurderer er hensigtsmæssigt i forhold til deres behov. Kontrakterne vil blive udbudt igen på ændrede vilkår.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:

— Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.

— Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 3.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/07/2016

Send til en kollega

0.094