Fakta om udbudet
Udbyder
Ballerup Kommune
EU-udbud af kompressionshjælpemidler
Ballerup Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Hold-An Vej 7
Ballerup
Danmark
Kontaktperson: Ellen Schmidt
Telefon: +45 44773959
E-mail: ells@balk.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58082920.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af kompressionshjælpemidler.
Udbuddet omfatter opmåling (egen- og leverandøropmåling) samt bestilling og levering af kompressionshjælpemidler til Kommunerne. Den samlede omsætning pr. år er ca. 8 000 000 DKK. Aftalen er 3-årig med en option på yderligere 1 år, på uændrede vilkår. Følgende 11 Kommuner (herefter samlet benævnt Kommunerne) er gået sammen om at udbyde kompressionshjælpemidler: Allerød Kommune Ballerup Kommune Bornholms RegionsKommune Egedal Kommune Fredensborg Kommune Frederikssund Kommune Gribskov Kommune Halsnæs Kommune Helsingør Kommune Hillerød Kommune Hørsholm Kommune Udbuddet omfatter bestilling og levering af kompressionshjælpemidler. Kommunerne fremstår som 1 geografisk område omfattende samtlige 11 Kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud på hele området, dvs. der er ikke mulighed for at tilbudsgiver kan afgive tilbud på en enkelt Kommune.
Formålet med udbuddet er, at yde hjælp, via bevilling, til borgernes anskaffelse af kompressions-hjælpemidler og forbrugsgoder i henhold til serviceloven. Tilbudsgivers opgave er at varetage opgaver vedr. salg og rådgivning af kompressionshjælpemidler til kommunens bestillere herunder borgere med bevilling.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af kompressionshjælpemidler
Del VI: Supplerende oplysninger
Fejl i udbudsbekendtgørelsen — udbuddet er bekendtgjort senere med dette nummer: 2016/S 080-141080.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk