Fakta om udbudet
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
(25.01.2019)
Kirstine Hardam A/S
Holstebro
(25.01.2019)
Mediq Danmark A/S
Brøndby
EU-Udbud på stomi og urologi hjælpemidler
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
Telefon: +45 99741943
E-mail: holger.ostergaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60638386.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-Udbud på stomi og urologi hjælpemidler.
Udbud på levering af stomi og urologi hjælpemidler til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Stomi
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Folketingets samling 2015/2016, lovforslag nr. 19, som vedtaget den 19.11.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Udbuddet omfatter levering af:
Delaftale 1: Stomiprodukter ca. 4 400 000 DKK pr. år
Delaftale 2: Urologiprodukter ca. 1 800 000 DKK pr. år.
Ringkøbing-Skjern Kommune forpligter sig ikke til at aftage for de opgivne beløb, idet omfanget og dermed omsætningen vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal udstedte bevillinger til borgere i henhold til § 112 i lov om social service. Området er omfattet af frit valgs ordningen.
12 måneder på uændrede vilkår.
12 måneder på uændrede vilkår.
Urologi
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Folketingets samling 2015/2016, lovforslag nr. 19, som vedtaget den 19.11.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Udbuddet omfatter levering af:
Delaftale 1: Stomiprodukter ca. 4 400 000 DKK pr. år
Delaftale 2: Urologiprodukter ca. 1 800 000 DKK pr. år.
Ringkøbing-Skjern Kommune forpligter sig ikke til at aftage for de opgivne beløb, idet omfanget og dermed omsætningen vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal udstedte bevillinger til borgere i henhold til § 112 i lov om social service. Området er omfattet af frit valgs ordningen.
12 måneder.
12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk