23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 154-278908
Offentliggjort
11.08.2016
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Haderslev Kommune

Vindere

Aktivitets tilbud til nysygemeldte sygedagpengemodtagere.

(08.12.2016)
Quick Care A/S
Birk Centerpark 40
7400 Herning

Opdateringer

Rettelse
(13.08.2016)

II.2.4)
I stedet for:
Læses:
Opgaven vedrører ca. 20 årspersoner, men der er ingen garanti for antallet af personer, og der faktureres alene pr. tilmeldt og fremmødt person.

IV.1.1)
I stedet for:
Læses:
Ud fra indkomne tilbudsbeskrivelse vælges den løsning, der ud fra en samlet betragtning skønnes mest fordelagtig for Haderslev Kommune. Efter udvælgelse af den for Haderslev Kommune mest fordelagtige løsning, vurderes leverandørens baggrundsmæssige egnethed til udførelse af opgaven.

IV.1.11)
I stedet for:
Læses:
Kontrakten tildeles efter følgende kriterier:
— en helhedsvurdering af det enkelte modtagne tilbud sammenlignet med de øvrige indkomne tilbud
— det for Haderslev Kommune mest fordelagtige tilbud.

Aktivitets tilbud til nysygemeldte sygedagpengemodtagere


Haderslev Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Haderslev Kommune
29189757
Østergade 48
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Peter Poulsgaard
Telefon: +45 74340859
E-mail: pjpo@haderslev.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.haderslev.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Aktivitets tilbud til nysygemeldte sygedagpengemodtagere.

 

Sagsnr.: 16/15100
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85300000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Bekendtgørelsen omhandler et 4 (evt. + 2) ugers aktivt tilbud til nysygemeldte sygedagpengemodtagere. Afklarende og opkvalificerende screeningsforløb med henblik på raskmelding.

Fremmøde 3 x ugentligt i det aktive forløb hvor indhold er individuelt og delvis holdbaseret træning, individuel træning og individuelle afklarende samtaler.

Forløbet skal matcher den sygemeldtes ressourcer. Undervejs i forløbet skal foretages relevante undersøgelser (fys.) og/eller tests der har til formål at afklare den sygemeldtes fysiske ressourcer ift. genindtræden på arbejdsmarkedet. Skånehensyn afklares gn. simulering af bevægmønster.

Tilknytning til fys og evt. virksomhedskonsulent. Succeskriter aftales.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 637 500.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Bekendtgørelsen omhandler et 4 (evt. + 2) ugers aktivt tilbud til nysygemeldte sygedagpengemodtagere. Afklarende og opkvalificerende screeningsforløb med henblik på raskmelding.

Fremmøde 3 x ugentligt i det aktive forløb hvor indhold er individuelt og delvis holdbaseret træning, individuel træning og individuelle afklarende samtaler.

Forløbet skal matcher den sygemeldtes ressourcer. Undervejs i forløbet skal foretages relevante undersøgelser (fys.) og/eller tests der har til formål at afklare den sygemeldtes fysiske ressourcer ift. genindtræden på arbejdsmarkedet. Skånehensyn afklares gn. simulering af bevægmønster.

Tilknytning til fys og evt. virksomhedskonsulent. Succeskriter aftales.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 9
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Forhåndsmeddelelsen udsendes idet opgaven er en del af et større indsatskatalog. Opgaven har en løbetid på 9 måneders periode (1.9.2016-30.6.2017).

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 24/08/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/08/2016

Send til en kollega

0.095