Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
(05.11.2016)
CFR hospitaler Skørping
Skørping
Udbud af aftale om behandling af grå stær
Region Nordjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Madsen
Telefon: +45 97648000
E-mail: majbritt.madsen@rn.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Udbud af aftale om behandling af grå stær.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirugiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Der udbydes i alt 5 delaftaler (rammeaftaler), svarende til samlet set 3 000 operationer årligt.
Udbud af grå stær operationer
Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Delaftale 1 er en rammeaftale med forventet 1 000 operationer årligt.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Udbud af grå stær operationer
Se udbudsmaterialet.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Delaftale 2 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Udbud af grå stær operationer
Se udbudsmaterialet.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Delaftale 3 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Udbud af grå stær operationer
Se udbudsmaterialet.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Delaftale 4 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.
Option på forlængelse 2 x 12 måneder.
Udbud af grå stær operationer
Se udbudsmaterialet.
Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.
Delaftale 5 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.
Option på en forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Samtlige tilbudsgivere, der rettidigt afgiver tilbud, kan indgå i konkurrencen. I første omgang foretages der dog en generel vurdering af virksomhedens egnethed til at løfte opgaven. Til brug for dette skal følgende dokumentation fremsendes med tilbuddet/tilbuddene:
1. Tro og love-erklæring (udbudsbilag 1)
2. Kopi af den virksomhedsansvarlige speciallæges autorisation.
Såfremt den virksomhedsansvarlige speciallæges autorisation ikke er udstedt af de danske myndigheder, skal tilbudsgiver vedlægge en kopi af såvel den originale autorisation som en dansk oversættelse heraf, samt dokumentation for, at autorisationen er godkendt af Sundhedsstyrelsen på lige vilkår med danske autorisationer.
Del IV: Procedure
Rammeaftalerne tildeles den eller de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udbudsbetingelserne indeholder en nærmere beskrivelse af tildelingsproceduren.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende udbud gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser. At udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit III betyder, at udbuddet alene gennemføres efter de forsimplede procedureregler, der er beskrevet i dette afsnit.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk