23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 154-278909
Offentliggjort
11.08.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

(05.11.2016)
CFR hospitaler Skørping
Skørping

Udbud af aftale om behandling af grå stær


Region Nordjylland

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Madsen
Telefon: +45 97648000
E-mail: majbritt.madsen@rn.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.rn.dk/Om-Region-Nordjylland/Licitationer-og-udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af aftale om behandling af grå stær.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85111100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirugiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Der udbydes i alt 5 delaftaler (rammeaftaler), svarende til samlet set 3 000 operationer årligt.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud af grå stær operationer

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85111100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Delaftale 1 er en rammeaftale med forventet 1 000 operationer årligt.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud af grå stær operationer

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85111100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Se udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Delaftale 2 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud af grå stær operationer

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85111100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Se udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Delaftale 3 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud af grå stær operationer

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85111100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Se udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Delaftale 4 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Option på forlængelse 2 x 12 måneder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud af grå stær operationer

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85111100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Se udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner.

Delaftale 5 er en rammeaftale med forventet 500 operationer årligt.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Option på en forlængelse i 2 x 12 måneder.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Samtlige tilbudsgivere, der rettidigt afgiver tilbud, kan indgå i konkurrencen. I første omgang foretages der dog en generel vurdering af virksomhedens egnethed til at løfte opgaven. Til brug for dette skal følgende dokumentation fremsendes med tilbuddet/tilbuddene:

1. Tro og love-erklæring (udbudsbilag 1)

2. Kopi af den virksomhedsansvarlige speciallæges autorisation.

Såfremt den virksomhedsansvarlige speciallæges autorisation ikke er udstedt af de danske myndigheder, skal tilbudsgiver vedlægge en kopi af såvel den originale autorisation som en dansk oversættelse heraf, samt dokumentation for, at autorisationen er godkendt af Sundhedsstyrelsen på lige vilkår med danske autorisationer.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: http://www.retsinfo.dk
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

 

Rammeaftalerne tildeles den eller de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udbudsbetingelserne indeholder en nærmere beskrivelse af tildelingsproceduren.

 

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 23/09/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Nærværende udbud gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser. At udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit III betyder, at udbuddet alene gennemføres efter de forsimplede procedureregler, der er beskrevet i dette afsnit.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/08/2016

Send til en kollega

0.047