Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af 2-dørs dekontaminator
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Louise Lucassen
Telefon: +45 78414528
E-mail: Louise.Lucassen@rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af 2-dørs dekontaminator.
Udbud på 2-dørs dekontaminatorer til DNU (Det nye universitets hospital) samt resten af regionen.
Region Midtjylland.
Udbud på 2-dørs dekontaminatorer til DNU (Det nye universitets hospital) samt resten af regionen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Ordregiver vil i sin anmodning om dokumentation fra den vindende tilbudsgiver oplyse, hvilke dokumenter der skal fremsendes. For danske virksomheders vedkommende vil der som oftest blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund. Serviceattest kan rekvireres her: https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmodning_om_serviceattest_-_ny
Bemærk følgende: Hvis Tilbudsgiver er et selskab, skal Erhvervsstyrelsens i forbindelse med udstedelse af serviceattest indhente en straffeattest fra Kriminalregisteret for samtlige medlemmer af selskabets bestyrelse og direktion. Erhvervsstyrelsen kan kun indhente sådanne straffeattester med de pågældende personers samtykke og har derfor behov for en samtykkeerklæring. Disse personer skal endvidere afgive en tro og love-erklæring vedr. de strafbare forhold, som straffeattesten indhentet af Erhvervsstyrelsen ikke omfatter. Erklæringerne og tro og love-erklæringerne er gyldige i et år, og Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at indhente samtykkeerklæringerne fra bestyrelses- og direktionsmedlemmer, så fristen for indhentelse af serviceattest efter evt. tildeling af kontrakt kan overholdes.
Link til skabelon for samtykkeerklæring og tro og love-erklæring findes på følgende hjemmeside: https://filer.erhvervsstyrelsen.dk/file/579581/samtykkeerklaering_til_indhentelse_af_straffeattest_serviceattetloesningen_version_1.0.pdf
Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
I udbudsbetingelsernes pkt. 6.4.3 fremgår, hvilken dokumentation Ordregiver forventer at anmode den vindende tilbudsgiver om, som dokumentation for overholdelse af mindstekravene, såfremt den vindende tilbudsgiver er en dansk virksomhed.
Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, vil Ordregiver anmode om den tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland.
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Ordregiver vil i sin anmodning om dokumentation fra den vindende tilbudsgiver oplyse, hvilke dokumenter der skal fremsendes. For danske virksomheders vedkommende vil der som oftest blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund. Serviceattest kan rekvireres her: https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmodning_om_serviceattest_-_ny
Bemærk følgende: Hvis Tilbudsgiver er et selskab, skal Erhvervsstyrelsens i forbindelse med udstedelse af serviceattest indhente en straffeattest fra Kriminalregisteret for samtlige medlemmer af selskabets bestyrelse og direktion. Erhvervsstyrelsen kan kun indhente sådanne straffeattester med de pågældende personers samtykke og har derfor behov for en samtykkeerklæring. Disse personer skal endvidere afgive en tro og love-erklæring vedr. de strafbare forhold, som straffeattesten indhentet af Erhvervsstyrelsen ikke omfatter. Erklæringerne og tro og love-erklæringerne er gyldige i et år, og Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at indhente samtykkeerklæringerne fra bestyrelses- og direktionsmedlemmer, så fristen for indhentelse af serviceattest efter evt. tildeling af kontrakt kan overholdes.
Link til skabelon for samtykkeerklæring og tro og love-erklæring findes på følgende hjemmeside: https://filer.erhvervsstyrelsen.dk/file/579581/samtykkeerklaering_til_indhentelse_af_straffeattest_serviceattetloesningen_version_1.0.pdf
Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Af udbudsbetingelsernes pkt. 6.4.3 fremgår, hvilken dokumentation Ordregiver forventer at anmode den vindende tilbudsgiver om, som dokumentation for overholdelse af mindstekravene, såfremt den vindende tilbudsgiver er en dansk virksomhed.
Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, vil Ordregiver anmode om den tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland.
Del IV: Procedure
Region Midtjylland.
Louise Lucassen.
Del VI: Supplerende oplysninger
4 år.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne — og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.