Fakta om udbudet
Udbyder
Ballerup Kommune
Opdateringer
EU-udbud af kompressionshjælpemidler
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Ellen Schmidt
Telefon: +45 44773959
E-mail: ells@balk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61172811.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61172811.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af kompressionshjælpemidler.
Udbuddet omfatter opmåling (egen- og leverandøropmåling) samt bestilling og levering af kompressionshjælpemidler til Kommunerne. Den samlede omsætning pr. år er ca. 8 000 000 DKK. Aftalen er 3-årig med en option på yderligere 1 år, på uændrede vilkår.
Følgende 11 Kommuner (herefter samlet benævnt Kommunerne) er gået sammen om at udbyde kompressionshjælpemidler: Allerød Kommune Ballerup Kommune Bornholms Regionskommune Egedal Kommune Fredensborg Kommune Frederikssund Kommune Gribskov Kommune Halsnæs Kommune Helsingør Kommune Hillerød Kommune Hørsholm Kommune
Udbuddet omfatter bestilling og levering af kompressionshjælpemidler.
Kommunerne fremstår som 1 geografisk område omfattende samtlige 11 Kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud på hele området, dvs. der er ikke mulighed for at tilbudsgiver kan afgive tilbud på en enkelt Kommune.
Formålet med udbuddet er, at yde hjælp, via bevilling, til borgernes anskaffelse af kompressions-hjælpemidler og forbrugsgoder i henhold til serviceloven. Tilbudsgivers opgave er at varetage opgaver vedr. salg og rådgivning af kompressionshjælpemidler til kommunens bestillere herunder borgere med bevilling.
Option på 1 år.
Option på 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk