Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
PCI Stents Medicinafgivende — Bioresorberbar Polymer
(23.12.2016)
Biosensors
Rue de Lausanne 31
1110 Morges
PCI Stents Medicinafgivende — Bioresorberbar Polymer
(23.12.2016)
Biotronik ApS
Lyngsø Allé 3
2970 Hørsholm
PCI Stents Medicinafgivende — Bioresorberbar Polymer
(23.12.2016)
Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Sven Källfelts gata 18
426 71 Västra Frölunda
Udbud af stents til Kardiologisk afdeling, Sjællands Universitetshospital — Roskilde
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af stents til Kardiologisk afdeling, Sjællands Universitetshospital — Roskilde.
Udbuddet vedrører indkøb af PCI/KAG artikler (stents) til Kardiologisk afdeling på Sjællands Universitetshospital Roskilde.
Sjællands Universitetshospital Roskilde.
PCI Stents Medicinafgivende — Bioresorberbar Polymer.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Menneskerettigheder m.v. — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 24.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m.
Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet.
Det anbefales at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse.
Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund jævnfør ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund i henhold til Udbudslovens §§ 135-138 vil blive udelukket fra deltagelse og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De(n) tilbudsgiver(e) der står til at vinde skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne/de ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3, samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41711500
Internetadresse:http://www.kfst.dk