23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 193-347315
Offentliggjort
06.10.2016
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Syddanmark

Kontrakt om levering af ryg- og nakke-implantater


Region Syddanmark

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2016/S 182-326267)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
Telefon: +45 76631000
E-mail: indkob@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af ryg- og nakke-implantater.

Sagsnr.: Sagsnr.: 10/6866
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

De udbudte rammekontrakter vedrører indkøb af ryg- og nakke-implantater med tilhørende instrumentarier, service og uddannelse til sygehusene i Region Syddanmark.

Forventet antal patienter pr. år: ca. 950 patienter.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/10/2016
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 182-326267

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 5
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet:
I stedet for:

II.2)

Beskrivelse

II.2.1)

Betegnelse:

Anterior cage uden skruefiktion (ALIF)

Delkontraktnr.: 5

II.2.2)

Supplerende CPV-kode(r)

33169000

33183200

33184100

73000000

79632000

II.2.3)

Udførelsessted

NUTS-kode: DK03

Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4)

Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af ryg-implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 5-15 patienter.

II.2.5)

Tildelingskriterier

Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne

II.2.6)

Anslået værdi

II.2.7)

Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem

Varighed i måneder: 76

Denne kontrakt kan forlænges: nej

II.2.10)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2.11)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja

Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.12)

Oplysninger om elektroniske kataloger

Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog

II.2.13)

Oplysninger om EU-midler

Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

II.2.14)

Yderligere oplysninger

Læses:

Delkontrakt 5 annulleres.

Delkontrakt 5 Anterior cage uden skruefiksation (ALIF) annulleres på grund af begrænset forbrug.

Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 6
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet:
I stedet for:

II.2)

Beskrivelse

II.2.1)

Betegnelse:

Anterior cage med skruefiktion (ALIF)

Delkontraktnr.: 6

II.2.2)

Supplerende CPV-kode(r)

33169000

33183200

33184100

73000000

79632000

II.2.3)

Udførelsessted

NUTS-kode: DK03

Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4)

Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af ryg-implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 10-20 patienter.

II.2.5)

Tildelingskriterier

Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne

II.2.6)

Anslået værdi

II.2.7)

Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem

Varighed i måneder: 76

Denne kontrakt kan forlænges: nej

II.2.10)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2.11)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja

Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.12)

Oplysninger om elektroniske kataloger

Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog

II.2.13)

Oplysninger om EU-midler

Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

II.2.14)

Yderligere oplysninger

Læses:

Delkontrakt 6 annulleres.

Delkontrakt 6 Anterior cage med skruefiksation (ALIF) annulleres på grund af begrænset forbrug.

Afsnit nummer: III.1.2)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Økonomisk og finansiel kapacitet:
I stedet for:
Læses:

Ordregiver gør opmærksom på, at eksempelvis nystartede virksomheder, i overensstemmelse med Udbudslovens § 154, stk. 2, kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiveren vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som ordregiveren forlanger. Der henvises i den forbindelse til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens »Vejledning om udbudsreglerne — Januar 2016« pkt. 9.5.3 (side 206).

Afsnit nummer: IV.2.2)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
I stedet for:
Dato: 28/10/2016
Tidspunkt: 16:00
Læses:
Dato: 07/11/2016
Tidspunkt: 16:00
Afsnit nummer: IV.2.7)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Betingelser for åbning af bud:
I stedet for:
Dato: 28/10/2016
Tidspunkt: 16:00
Læses:
Dato: 07/11/2016
Tidspunkt: 16:00
Afsnit nummer: VI.3)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Yderligere oplysninger:
I stedet for:

Tilbud skal affattes på dansk. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til III.1) Betingelser for deltagelse kan endvidere fremsendes på engelsk. Eventuelle bilag omfattende operationsvejledninger, sortimentsoversigter, produktdatablade, brochuremateriale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk.

Læses:

Tilbud skal affattes på dansk. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til III.1) Betingelser for deltagelse kan endvidere fremsendes på engelsk. Eventuelle bilag omfattende operationsvejledninger, sortimentsoversigter, produktdatablade, brochure materiale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt at de ikke foreligger i officiel dansk oversættelse. Resumeer af dokumentation for klinisk performance af de tilbudte systemer må affattes på dansk og/eller engelsk i Kontraktbilag 2b.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.047